Marketing Plan

marketing planΗ εκπόνηση ενος marketing plan για μια οργανωμένη δομή υγείας (νοσοκομείο, ιατρικό / οδοντιατρικό / διαγνωστικό κέντρο, πολυιατρείο, κ.α.) αποτελεί μια πολύπλοκη εργασία. Η βασική πρόκληση έγκειται στην ικανοποίηση των πολυάριθμων και ποικίλων απαιτήσεων με τους περιορισμένους διαθέσιμους πόρους.

Το εκάστοτε σχεδιο πρέπει να είναι συνεκτικό και συντονισμένο ώστε αποτελεσματικά να προσεγγίζει τους διάφορους ακροατές του και να υπηρετεί / υποστηρίζει ποικίλες υπηρεσίες σε πολυάριθμες ειδικότητες.

Πως να θέσεις προτεραιότητα στα ποικίλα πρόσωπα ενος οργανισμου προς την κοινωνία? Οι ασθενείς αναγνωρίζουν την υποδομή, αλλά οι ανάγκες εξατομικεύονται στις ποικίλες ειδικότητες ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν οι ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και οι επιρροές του ανθρώπινου δυναμικού που στελεχώνει τον όποιο τέτοιο οργανισμό.

Τα βασικά στοιχεία ενος επιτυχημένου σχεδίου...

  • Στοχευμένο Marketing (εξασφαλίζοντας συγκεκριμένο κοινό-στόχο)

  • Ανάλυση ανταγωνισμού

  • SWOT (δυνατών στοιχειών, αδυναμιών, ευκαιριών και απειλών) ανάλυση

  • Έξυπνους στόχους

  • Στρατηγικές & Τακτικές

  • Marketing προυπολογισμό

  • Σύστημα Marketing

Γεγονός είναι ότι δεν πρόκειται για εύκολη δουλειά. Ωστόσο ενα ολοκληρωμένο marketing plan παρέχει τα απαιτούμενα στοιχεία αλλά και εργαλεία ώστε να ανταποκριθείτε επιτυχώς και να σχεδιάσετε το δρόμο που θα πρέπει να ακολουθήσετε, να καλύψετε τα νώτα σας, να δημιουργήσετε τα απαιτούμενα αντίβαρα και να προστατέψετε τον οργανισμό σας στον ανταγωνισμό.

Εκπονουμε marketing plans τα οποία είναι σε ακολουθία με τους επιχειρηματικούς στόχους της δομής υγείας σας.

  • Ενθαρρύνουμε τη μέτρηση αποτελέσματος - ο αριθμός των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας, των Facebook likes, των δημοσιευμένων άρθρων σας, οι αναφορές σας στα social media αποτελούν χρήσιμα στοιχεία. Θέτουμε τις βάσεις του marketing plan σας που μετρούν την ποσοτικοποίηση της επένδυσης σας (δαπάνες προς έσοδα) και συγκεκριμένους αριθμούς όπως νέοι ασθενείς, συστάσεις, δράσεις πηγών σύστασης, προτιμήσεις, μετρήσιμο μερίδιο αγοράς κ.α.

  • Οδηγούμε σε ρεαλιστικές προσδοκίες - η φύση των στρατηγικών σχεδίων είναι η εξασφάλιση ποσοτικοποιήμενων στόχων. Για κάθε υπηρεσία ή marketing campaign, περιλαμβάνουμε ενδείξεις απόδοσης που μπορούν να ελεγχθούν και να διαχειρισθούν, κάνοντας τις όποιες αναγκαίες ρυθμίσεις, αντιμετώπιση εμποδίων και ενθαρρύνοντας την επιτυχία.

  • Συγκεκριμένοι στόχοι και ευελιξία στρατηγικής επίτευξης τους

  • Μέτρηση αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο

  • Εκτέλεση με ενθουσιασμό

 

Εξειδικευμένα Σεμινάρια Marketing στον κλάδο της Υγείας

Παρακολουθείστε και εσεις το σεμινάριο marketing που ταιριάζει στην ειδικότητα ή στον κλάδο σας και κερδίστε για το
ιατρείο / οδοντιατρείο / οργανωμένη δομή υγείας, ένα εξατομικευμένο session στον επαγγελματικό σας χώρο,

με τον / την εισηγήτρια του σεμιναρίου που παρακολουθήσατε!

22/10 Internet Marketing για Οδοντιάτρους

29/10 Internet Marketing για Ιατρούς 

 

Ο Ι   Α Ξ Ι Ε Σ   Μ Α Σ

Ποιότητα, Συνεργασία, Ευφυία, Εξειδίκευση, Ενεργητικότητα

Δεν είναι μόνο οι υπηρεσίες που παρέχουμε, αλλά η μεθοδολογία και η εξειδικευμένη τεχνογνωσία μας!