Τηλεφωνική Γραμματεία ιατρείου

Γνωρίζετε ότι ακόμη και κατά τη διάρκεια αναμονής ή/και προώθησης της κλήσης σας θα μπορούσατε να ενημερώσετε τον εκάστοτε ασθενή σας για τις παρεχόμενες υπηρεσίες σας?

Η αλήθεια είναι ότι 60% των κλήσεων που θέτονται σε αναμονή ακυρώνονται ενώ έως και 30% δεν θα επιστρέψουν την κλήση.


Η αλήθεια είναι ότι πραγματικά η γραμματεία σας ορισμένες φορές δεν μπορεί να αντέξει το φόρτο εργασίας συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα και στους δύσκολους οικονομικούς καιρούς μας, δεν μπορείτε να επιβαρυνθείτε με επιπρόσθετα άτομα προσωπικού, κ.α.

Το πλέον ανησυγχητικό όμως είναι ότι σχετικές έρευνες αναδεικνύουν ότι το 50% τουλάχιστον των ασθενών σας δεν γνωρίζει για τουλάχιστον 3 υπηρεσίες που παρέχεται στο χώρο σας!

Το πλήρως οργανωμένο τηλεφωνικό μας κέντρο, αναλαμβάνει τη διαχείριση των κλήσεων της δικής σας μονάδας υγείας απο Δευτέρα έως και Σάββατο, 09.00πμ έως 21.00μμ χωρίς κρυφές χρεώσεις ανά μήνυμα ή σε περίπτωση ανάγκης κλήσης στο κινητό σας.

 

Εξειδικευμένα Σεμινάρια Marketing στον κλάδο της Υγείας

Παρακολουθείστε και εσεις το σεμινάριο marketing που ταιριάζει στην ειδικότητα ή στον κλάδο σας και κερδίστε για το
ιατρείο / οδοντιατρείο / οργανωμένη δομή υγείας, ένα εξατομικευμένο session στον επαγγελματικό σας χώρο,

με τον / την εισηγήτρια του σεμιναρίου που παρακολουθήσατε!

22/10 Internet Marketing για Οδοντιάτρους

29/10 Internet Marketing για Ιατρούς 

 

Ο Ι   Α Ξ Ι Ε Σ   Μ Α Σ

Ποιότητα, Συνεργασία, Ευφυία, Εξειδίκευση, Ενεργητικότητα

Δεν είναι μόνο οι υπηρεσίες που παρέχουμε, αλλά η μεθοδολογία και η εξειδικευμένη τεχνογνωσία μας!