Ιστοσελίδα - Παρουσια στο Διαδίκτυο

Σαν επαγγελματίας υγείας σίγουρα έχετε ακούσει τον όρο "λέξεις κλειδιά" ή hashtags. Στο άρθρο αυτό θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τις λέξεις κλειδιά για να προσελκύσετε περισσότερους ασθενείς.

Δυστυχώς πολλές ιστοσελίδες (οδοντιάτρων, ιατρών) στον κλάδο της υγείας έχουν κάνει κατάχρηση αυτής της δυνατότητας και έχουν τιμωρηθεί απο την Google με αποτέλεσμα να έχουν ακόμη και χαθεί απο τα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αξίζει να αναφέρουμε ότι από τη στιγμή που η ιστοσελίδα σας θα "τιμωρηθεί" με το μεγάλο "G", είναι σχεδόν αδύνατο να επανέλθει!

Απο τον Ιανουάριο του 2017, η Google θα επισημάνει την ιστοσελίδα σας ως μη ασφαλής εαν δεν έχει SSL certificate και ανήκετε σε μια από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

Η εμπιστοσύνη είναι το παν στη σχέση οδοντιάτρου / ιατρου - ασθενή και ένας απο τους καλύτερους τρόπους για να ενισχυθεί είναι το..blogging!

Το αποτελεσματικό blogging έγκειται απλά στη δημοσίευση άρθρων για αυτό που πραγματικά αγαπάτε να κάνετε (δηλ. τις παρεχόμενες ιατρικες / οδοντιατρικές σας υπηρεσίες) με απλό και κατανοητό τρόπο ώστε να ενημερώνεται αλλά και να εμψυχώνεται ο εν δυνάμει ή υφιστάμενος ασθενής σας!

Η ύπαρξη μιας ιστοσελιδας είναι το πιο σημαντικό βήμα όσον αφορά το marketing του ιατρείου / οδοντιατρείου, της μονάδας υγείας που εκπροσωπείτε. Γνωρίζετε όμως ότι είναι εξίσου σημαντικό να έχετε μια ιστοσελίδα προσαρμοσμένη στις δικές σας ανάγκες?

Μπορεί να έχετε την πιο όμορφη, SEO - βελτιστοποιημένη και εύκολα πλοηγήσιμη ιστοσελίδα..αλλά δε θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε ασθενείς εάν δεν έχετε το κατάλληλο περιεχόμενο.

Το "content marketing" ειναι μια στρατηγικη διαδικτυακού marketing που θα πρέπει να υιοθετουν ιατροί, οδοντίατροι, κτηνίατροι και λοιποί επαγγελματίες υγείας στο σχέδιο προβολής τους.

Για να δώσουμε μια απλή ερμηνεία, πρόκειται για ένα τρόπο ιεράρχησης / κατηγοριοποίησης και 'στρατηγοποίησης' των αναρτήσεων σας ώστε να μετατραπούν σε ένα συνεπές και αποτελεσματικό τρόπο επικοινωνίας με όσους σας παρακολουθούν και τους ίδιους σας τους ασθενείς.

Ποτε ηταν η τελευταία φορά που ανανεώσατε την ιστοσελίδα σας? Βασικό συστατικό της στρατηγικής marketing του ιατρείου ή οδοντιατρείου σας είναι η εξασφάλιση μιας σύγχρονης ιστοσελίδας που να είναι συμβατή με ολες τις σύγχρονες συσκευές αλλά και εργαλεία προβολής. Δεν αρκεί λοιπόν να έχετε μια πολύ όμορφή ιστοσελίδα..αλλά μια ιστοσελίδα που σας ανεβάζει επίπεδο μέσω αποτελεσματικού marketing!

Σας παραθέτουμε λοιπόν 5 σημάδια για να αντιληφθείτε πότε και αν η ιστοσελίδα σας χρήζει αναβάθμισης / ανανέωσης..

 

Εξειδικευμένα Σεμινάρια Marketing στον κλάδο της Υγείας

Παρακολουθείστε και εσεις το σεμινάριο marketing που ταιριάζει στην ειδικότητα ή στον κλάδο σας και κερδίστε για το
ιατρείο / οδοντιατρείο / οργανωμένη δομή υγείας, ένα εξατομικευμένο session στον επαγγελματικό σας χώρο,

με τον / την εισηγήτρια του σεμιναρίου που παρακολουθήσατε!

22/10 Internet Marketing για Οδοντιάτρους

29/10 Internet Marketing για Ιατρούς 

 

Ο Ι   Α Ξ Ι Ε Σ   Μ Α Σ

Ποιότητα, Συνεργασία, Ευφυία, Εξειδίκευση, Ενεργητικότητα

Δεν είναι μόνο οι υπηρεσίες που παρέχουμε, αλλά η μεθοδολογία και η εξειδικευμένη τεχνογνωσία μας!