Blog

Σας έχουμε μιλήσει πολλές φορές μέσα από τα διάφορα άρθρα μας για την αναγκαιότητα της εφαρμογής τεχνικών marketing απο μέρους των επαγγελματιών υγείας. Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα ιατρεία / οδοντιατρεία, εφαρμόζουν μείγμα διαφορετικών μεθόδων marketing προκειμένου να ενισχύσουν τη ρευστότητα, να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες του ανταγωνισμού, να αυξήσουν το μερίδιο της αγοράς τους και να προβάλλουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες  και προιόντα τους στο απευθυνόμενο κοινό.

Είναι όμως αρκετό? Όχι..στην πραγματικότητα πρέπει να αναζητάτε συνέχεια νέους τρόπους marketing και προβολής της δικής σας μονάδας υγείας. Στη συνέχεια του άρθρου αυτού, σας παραθέτουμε κάποιες λύσεις που δεν είναι και τόσο ακριβές αλλά ιδιαίτερα αποτελεσματικές.

 

  1. Μετατρέψτε την υφιστάμενη ιστοσελίδα σας σε responsive: σύμφωνα με το Google περισσότερο απο 61% των χρηστών απορρίπτουν μια ιστοσελίδα αν δεν είναι φιλική προς τα κινητά. Για αυτό είναι καθοριστικής σημασίας να αποκτήσετε ιστοσελιδα με responsive μηχανισμό. Δε θα είναι μόνο πιο εύκολο για τους δυνητικούς ασθενείς σας να επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας αλλά θα κερδίσετε και από άποψη SEO μιας και το ίδιο το Google προτιμά τις responsive ιστοσελίδες.

  2. Επενδύστε στο SEO της ιστοσελίδας σας: σημαντικό είναι τα ιατρεία και οδοντιατρεία να επενδύουν σε τεχνικές βελτιστοποίησης της ανιχνευσιμότητας της ιστοσελίδας τους μιας και η οργανική κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης είναι πλέον ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Αυτό οφείλεται στην ολοένα αυξανόμενη αναζήτηση μονάδων υγείας στο διαδίκτυο και εκεί...ο χρήστης θέλει να σας βρίσκει σε όσο το δυνατον πιο υψηλές θέσεις. Για την εξασφάλιση της καλής ανιχνευσιμοτητας, σημαντικός παράγοντας είναι και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας μιας και η Google "προωθεί" ιστοσελίδες που δημοσιεύουν νέο και σχετικό με το αντικείμενο - της ιστοσελίδας - περιεχόμενο.

  3. Μη ξεχνάτε την υπεροχή στην ποιότητα των υπηρεσιών σας προς τον ίδιο τον ασθενή: ο τρόπος για να ξεχωρίσετε στον ιδιωτικό τομέα υγείας ιδιαίτερα αυτή τη δύσκολη οικονομικά εποχή, είναι η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας! Απο την ενημέρωση που θα λάβει ο δυνητικός ασθενής στην ιστοσελίδας σας έως τον τρόπο που το προσωπικό σας τον/την διαχειρίζετε εντος της μονάδας υγείας θα πρέπει να γίνεται αισθητός η "ασθενοκεντρική" σας αντίληψη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να αφήσετε τις μεγαλειώδεις στρατηγικές marketing και να επικεντρωθείτε σε συγκεκριμένες ομάδες ασθενών.

  4. Branding - μη ξεχνάτε την εικόνα σας: εντείνετε τις προσπάθειες σας στην ενίσχυση της εικόνας σας καθημερινά με αναρτήσεις στην ιστοσελίδα, στα social media και επαγγελματικά έντυπα.  Για παράδειγμα μπορείτε να αξιοποιήσετε το λογαριασμό σας στο LinkedIn και να δημοσιεύσετε τα άρθρα σας σε συνδυασμό και με τις υπόλοιπες πλατφόρμες των social media. Μια τέτοια ενέργεια όχι μόνο θα ενισχύσει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας αλλά και την ενίσχυση της φήμης και της αξιοπιστίας σας.

  5. Αξιοποιήστε το Google για την προσέλκυση "τοπικών" ασθενών: ολοένα και περισσότεροι δυνητικοί ασθενείς αναζητούν στο Google αλλα και στις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης, επαγγελματίες στην περιοχή τους. Εξασφαλίστε ότι όταν πραγματοποιείται μια τέτοια αναζήτηση για επαγγελματίες στην περιοχή σας, η σελίδα σας προκύπτει στα πρώτα οργανικά αποτελέσματα. Για να το επιτύγχετε αυτό, ενθαρρύνετε τους ασθενείς σας να κάνουν ένα σχόλιο στο Google Places μετά την ολοκλήρωση του ραντεβού τους. Όσο πιο μεγάλος είναι ο αριθμός των θετικών "reviews" τόσο πιο άμεσα θα αρχήσετε να εμφανίζεστε στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης στο Google..δηλ. θα προσελκύσετε περισσότερους ασθενείς στο ιατρείο σας.

 

 

 

Εξειδικευμένα Σεμινάρια Marketing στον κλάδο της Υγείας

Παρακολουθείστε και εσεις το σεμινάριο marketing που ταιριάζει στην ειδικότητα ή στον κλάδο σας και κερδίστε για το
ιατρείο / οδοντιατρείο / οργανωμένη δομή υγείας, ένα εξατομικευμένο session στον επαγγελματικό σας χώρο,

με τον / την εισηγήτρια του σεμιναρίου που παρακολουθήσατε!

22/10 Internet Marketing για Οδοντιάτρους

29/10 Internet Marketing για Ιατρούς 

 

Ο Ι   Α Ξ Ι Ε Σ   Μ Α Σ

Ποιότητα, Συνεργασία, Ευφυία, Εξειδίκευση, Ενεργητικότητα

Δεν είναι μόνο οι υπηρεσίες που παρέχουμε, αλλά η μεθοδολογία και η εξειδικευμένη τεχνογνωσία μας!