Blog

Σαν επαγγελματίας υγείας σίγουρα έχετε ακούσει τον όρο "λέξεις κλειδιά" ή hashtags. Στο άρθρο αυτό θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τις λέξεις κλειδιά για να προσελκύσετε περισσότερους ασθενείς.

Δυστυχώς πολλές ιστοσελίδες (οδοντιάτρων, ιατρών) στον κλάδο της υγείας έχουν κάνει κατάχρηση αυτής της δυνατότητας και έχουν τιμωρηθεί απο την Google με αποτέλεσμα να έχουν ακόμη και χαθεί απο τα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αξίζει να αναφέρουμε ότι από τη στιγμή που η ιστοσελίδα σας θα "τιμωρηθεί" με το μεγάλο "G", είναι σχεδόν αδύνατο να επανέλθει!

Τι είναι οι "λέξεις-κλειδιά"?

Για να το θέσουμε απλά, κάθε παρεχόμενη υπηρεσία σας αποτελεί μια δυνατή λέξη-κλειδί για την ανίχνευση από όποιον ψάχνει τις υπηρεσίες σας στην περιοχή δραστηριοποίησης σας. Αξιοποιήστε όλους τους δυνατούς όρους που μπορεί κάποιος να αναζητήσει τη σχετική υπηρεσία στο Google ή σε άλλη μηχανή αναζήτησης και εξασφαλίστε υψηλή θέση - στα αποτελέσματα - για όλες σας τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Πόσες έχετε? 10? 15? 50? Αξίζει να μπείτε σε αυτή τη διαδικασία? Αναλογιστείτε τους ασθενείς που θα μπορούσατε να κερδίσετε από κάθε ενδεχόμενη αναζήτηση!

Δημιουργήστε περιεχόμενο υψηλής αξίας..

Η αλήθεια είναι ότι το Google μειώνει την ανιχνευσιμότητα των ιστοσελίδων με "κακό" περιεχόμενο. Και δυστυχώς..από τις χιλιάδες ιστοσελίδες επαγγελματιών υγείας που έχουμε επιμεληθεί, η πλειοψηφία αυτών έχουν κάνει αντιγραφή κειμένων από άλλους συναδέλφους ή έχουν πολύ περιορισμένης έκτασης (έως 100 λέξεις) κείμενα, στοιχείο που και πάλι φέρει την αρνητικ΄΄η "βαθμολόγηση" της Google.

Προκειμένου να εξασφαλίσετε τέλεια αποτελέσματα για όλες τις υπηρεσίες σας, είναι να "χτίσετε" αυτό που λέμε "authority page" δηλ. να έχετε σχεδόν άριστη βαθμολόγηση στον αλγόριθμο ανιχνευσιμότητας απο τις μηχανές αναζήτησης. 

Για να γίνει αυτό, συνίσταται τα κείμενα της ιστοσελίδας σας να είναι τουλάχιστον 750 λέξεων, να υπάρχουν τουλάχιστον 3 βελτιστοποιημένες εικόνες και ακόμη καλύτερα να περιλαμβάνεται και ένα video που να παραθέτει ουσιαστικά με εικόνα όσα γράφετε στο κείμενο.

Όταν θα εξασφαλίσετε αυτή την εικόνα του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας (μπορούμε βέβαια να το κάνουμε και εμείς για εσας), θα κατακτήσετε άμεσα τη "διαδικτυακή αγορά" της ειδικότητας σας.

Και μη ξενάτε τους "μεγάλους" συνδέσμους..

Χμ...νομίζετε ότι δε ξέρουμε τί λέμε (το λεγόμενο long-tail μειώνει το Google ranking) ? Κι όμως..δεν αναφερόμαστε στο σύνδεσμο της υπηρεσίας εντος της ιστοσελίδας σας, αλλά τις φράσεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι δυνητικοί ασθενείς σας όταν ψάχνουν κάτι συγκεκριμένο.

Για παράδειγμα: γυναίκα οδοντίατρος που κάνει όψεις στο Παλαιό Φάληρο. Το σκεφτήκατε αυτό? Κι ομως δεν μπορείτε να φανταστείτε τί όρους χρησιμοποιούν οι δυνητικοί ασθενείς σας για να βρούν αυτό που ψάχνουν!

 

Όλες αυτές οι λεπτομέρειες σας τρομάζουν?! Αυτός είναι ένας από τους λόγους που οι εξειδικευμένες υπηρεσίες μας είναι στη διάθεση σας!

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα αν θέλετε να προσελκύσετε νέους ασθενείς απο το διαδίκτυο.

 

Εξειδικευμένα Σεμινάρια Marketing στον κλάδο της Υγείας

Παρακολουθείστε και εσεις το σεμινάριο marketing που ταιριάζει στην ειδικότητα ή στον κλάδο σας και κερδίστε για το
ιατρείο / οδοντιατρείο / οργανωμένη δομή υγείας, ένα εξατομικευμένο session στον επαγγελματικό σας χώρο,

με τον / την εισηγήτρια του σεμιναρίου που παρακολουθήσατε!

22/10 Internet Marketing για Οδοντιάτρους

29/10 Internet Marketing για Ιατρούς 

 

Ο Ι   Α Ξ Ι Ε Σ   Μ Α Σ

Ποιότητα, Συνεργασία, Ευφυία, Εξειδίκευση, Ενεργητικότητα

Δεν είναι μόνο οι υπηρεσίες που παρέχουμε, αλλά η μεθοδολογία και η εξειδικευμένη τεχνογνωσία μας!