Περί λειτουργίας

Πώς να μειώσεις τα ακυρωμένα ραντεβού?!

Όταν αποφασίζεις να μειώσεις τις ακυρώσεις ή τις χωρίς προειδοποίηση "μη εμφανίσεις" στα προγραμματισμένα ιδιωτικά ραντεβου του ιατρείου σας, υπάρχουν διαφορετικά πρωτόκολλα εφαρμογής για:

  • Νέους ασθενείς
  • Ασθενείς που προσέρχονται για επανεξέταση
  • Ασθενείς που έχουν προγραμματίσει επέμβαση
  • Ασθενείς που ακύρωσαν προγραμματισμένη επέμβαση, κ.α.

Παρα τις διάφορες υπέροχες εφαρμογές της, η τεχνολογία μας χρησιμεύει ώστε να ενημερώσετε και να εκπαιδεύσετε τον ασθενή ως προς τις ενδεχόμενες επιπτώσεις της μη πραγματοποίησης της όποιας θεραπείας στην ίδια του την υγεία. Για παράδειγμα, σε ένα οδοντιατρείο ο ασθενής θα πρέπει να γνωρίζει τις συνέπειες της ακύρωσης ενος ραντεβού για σφράγισμα και το τι αυτό σημαίνει για τη στοματική του υγεία.

Αναθέστε σε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο εντος του ιατρείου / οδοντιατρείου σας την επιβεβαίωση προσέλευσης των (ιδιωτικών) ραντεβού. Το συγκεκριμένο άτομο θα πρέπει να διαθέτει άριστες ικανότητες επικοινωνίας.

Μάθετε απο τους ίδιους τους ασθενείς σας πώς θέλουν να ειδοποιηθούν για την επιβεβαίωση του ραντεβού τους: sms, τηλεφώνημα ή email. Το SMS, να σας πούμε την αλήθεια, είναι πιο γρήγορο και το εφαρμόζουν τα περισσότερα συνεργαζόμενα ιατρεία μας.

Το πρωτόκολλο επιβεβαίωσης ραντεβού υπακούει στον κανόνα: 3-3-1 δηλ. τρείς εβδομάδες, τρείς ημέρες και 1 ημέρα πριν το προκαθορισμένο ραντεβού. Εκτός, βέβαια εαν ο ασθενής σας έχει ενημερώσει για κάτι διαφορετικό.

Συγκεκριμένες κατηγορίες ασθενών, θα πρέπει να ειδοποιούνται άμεσα. Για παράδειγμα:

    Αυτοί που και στο παρελθόν δεν έχουν παρουσιασθεί χωρίς προγενέστερη ειδοποίηση

    Οι νεαροί ασθενείς. Οι ασθενείς μεγαλύτερης ηλικίας είναι πολύ πιο αξιόπιστοι.

    Οι ασθενείς που έχουν κλείσει ραντεβού μέσω του δημόσιου ασφαλιστικού τους φορέα ή μέσω κάποιας πλατφόρμας. Οι "ιδιώτες" ασθενείς ή αυτοί που προσέρχονται μέσω ιδιωτικής ασφαλιστικής είναι πολύ πιο αξιόπιστοι.

    Οι ασθενείς που απο μόνοι τους επιλέγουν μακροπρόθεσμες ημερομηνίες

    Οι ασθενείς απο το εξωτερικό
    Ο γονιός ή ο σύντροφος που προγραμματίζει το ραντεβού για το παιδί ή τον / τη συντροφο του, αντίστοιχα.

Καλό θα είναι η γραμματέας σας ή ο ίδιος ο επαγγελματίας υγείας να έχει μια λίστα με ραντεβού άμεσης προτεραιότητας ώστε να κλείνουν οι "τρύπες", όποτε χρειάζεται.

Για τους "νέους" - δηλ. αυτοί που προσέρχονται πρώτη φορά στο ιατρείο / οδοντιατρείο - ασθενείς η κλήση από τον ίδιο τον ιατρό ή τον οδοντίατρο για επιβεβαίωση μειώνει τις ακυρώσεις μη προσέλευσης των "νέων" ασθενών και αισθάνονται ακόμη πιο καλοδεχούμενοι.

Εαν ο ασθενής δεν προσέλθει, συνίσταται άμεση ενημέρωση του. Εαν δεν βρείτε τον ίδιο / α, ενημερώστε με κάποιο τρόπο ότι θα επικοινωνήσετε μαζί του / της εντος 1 εβδομάδας. Εαν χρειασθεί, προσπαθήστε εντος της εβδομάδας.

MEDICAL PROMOTION

Ενημερώσου για όλες τις νέες μας υπηρεσίες και προσφορές

MEDICAL PROMOTION

 Λεωφ. Βάκχου 13
Βάρη Βούλα Βουλιαγμένη 16672

T210 9658356

Search