Social Media Marketing

Ενώ τα hashtags (λέξεις - κλειδιά) και τα emojis (εικονίδια έκφρασης) μπορεί να σας φαίνονται αστεία για την επαγγελματική σας δραστηριότητα, η αλήθεια είναι ότι πολλοί απο τους υφιστάμενους αλλά και δυνητικούς ασθενείς σας βρίσκονται στα social media, μια πολύ αποτελεσματική σρατηγική μάρκετινγκ για να συνεχίσετε να αγνοείται!

Η προσθήκη των social media, το έχουμε πεί πολλές φορές μέσα από αυτό το blog, στις εφαρμοζόμενες τακτικές marketing της δική σας μονάδας υγείας μπορεί να σας βοηθήσει στη στοχευμένη προβολή στην περιοχή δραστηριοποίησης σας ενώ μπορούν να αποτελέσουν μια πραγματική πηγή πληροφοριών για σας και κυρίως τους ασθενείς σας.

Social media...αν ξεκινάτε τώρα με όλες αυτές τις διαθέσιμες πλατφόρμες (Facebook, Twitter, Instagram κ.α.) πώς θα επιλέξετε σε ποια ή ποιές πλατφόρμες να προβληθείτε..και στην ουσία ποιά αξίζει το χρόνο και τα χρήματα σας;

Ακολουθείστε τις ακόλουθες απλές οδηγίες μας, δώστε προσοχή σε υφιστάμενους και νέους ασθενείς και αυξήστε την εισροή ασθενών!

  • Βρείτε σε ποιά πλατφόρμα βρίσκετε το κοινό-στόχος σας! Πώς θα γίνει αυτό; Πρώτα απ'όλα βρείτε το εσείς και ταυτοποιήστε τον ιδανικό ασθενή σας..π.χ. το είδος ασθενή που χρειάζεστε περισσότερο, κ.α. Μελετήστε τη δραστηριότητα των συναδέλφων της ειδικότητάς σας. Ακόμη καλύτερα..ρωτήστε τους υφισταμενους ασθενείς σας που επικοινωνήτε ήδη π.χ. μέσω διαδικτύου ποιά πλατφόρμα τους ταιριάζει περισσότερο!

  • Ξεκαθαρίστε τον τελικό σας στόχο! Ο στόχος σας σίγουρα είναι η αύξηση των εσόδων σας..αλλά σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται να γίνεται ακόμη πιο συγκεκριμένοι π.χ. ενίσχυση προβολής σας στο διαδίκτυο, ενίσχυση εισροής πραγματικών ασθενών, ενίσχυση επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας, κ.ο.κ. Καθορίστε 1-3 στόχους και αμέσως θα δείτε ποιά πλατφόρμα σας ταιριάζει περισσότερο για αυτό.

  • Παρακολουθήστε την αποτελεσματικότητα των όποιων ενεργειών σας! Οι περισσότεροι guru θα σας παραδεχθούν ότι για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των social media εφαρμογών αρκεί να γνωρίζετε:

    • Πρόσβαση: ο αριθμός π.χ. των ατόμων που έχουν κάνει "Like" στη σελίδα στο Facebook Page σας αλλά και τον τελικό αριθμό των "λογαριασμών" / ατόμων που "βλέπουν" την εκάστοτε ανάρτησή σας.

    • Δέσμευση: ο τελικός αριθμός των "λογαριασμών" / ατόμων που "βλέπουν" την εκάστοτε ανάρτησή σας και αλληλοεπιδρούν αντίστοιχα π.χ. κάνοντας "like", κοινοποίηση κ.λ.π..

    • Leads: ο τελικός αριθμός των "λογαριασμών" / ατόμων που αλληλεπιδρούν στην αντίστοιχη ανάρτηση σας και στη συνέχεια μετατρέπονται σε πραγματικούς ασθενείς στο ιατρείο / οδοντιατρείο σας.

Για βοήθεια ως προς τη διαχείριση των social media του δικού σας ιατρείου / οδοντιατρείου, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 9658 356 ή μέσω email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Εξειδικευμένα Σεμινάρια Marketing στον κλάδο της Υγείας

Παρακολουθείστε και εσεις το σεμινάριο marketing που ταιριάζει στην ειδικότητα ή στον κλάδο σας και κερδίστε για το
ιατρείο / οδοντιατρείο / οργανωμένη δομή υγείας, ένα εξατομικευμένο session στον επαγγελματικό σας χώρο,

με τον / την εισηγήτρια του σεμιναρίου που παρακολουθήσατε!

22/10 Internet Marketing για Οδοντιάτρους

29/10 Internet Marketing για Ιατρούς 

 

Ο Ι   Α Ξ Ι Ε Σ   Μ Α Σ

Ποιότητα, Συνεργασία, Ευφυία, Εξειδίκευση, Ενεργητικότητα

Δεν είναι μόνο οι υπηρεσίες που παρέχουμε, αλλά η μεθοδολογία και η εξειδικευμένη τεχνογνωσία μας!