Περί social media

To απόλυτο εργαλείο referral marketing στην υγεία: τα Social Media

Το τυπικό εργαλείο σύστασης ασθενών, απο ασθενή-σε-ασθενή αρχίζει να ξεθωριάζει

Οι παραπομπές ασθενών δεν προέρχονται πάντα από στόμα σε στόμα. Στην πραγματικότητα, γίνεται όλο και λιγότερο συνηθισμένο ότι το κάνουν. Για να μεγιστοποιήσετε το μάρκετινγκ παραπομπής, θα πρέπει να τροφοδοτείτε μέσω διαφόρων καναλιών προώθησης.

Μεταξύ αυτών των ισχυρότερων καναλιών είναι και τα κοινωνικά μέσα. Εξάλλου, τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι η μια πλατφόρμα "από στόμα σε στόμα". Αποτελούν έναν από τους ευκολότερους τρόπους επικοινωνίας των ανθρώπων με τους φίλους και τα μέλη της οικογένειάς τους.

Και μην κάνετε κανένα λάθος ... τα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης δεν είναι πλέον ένα μέσο που απευθύνεται αποκλειστικά στη σημερινή νεολαία.

Πώς το referral marketing και τα social media ευθυγραμμίζονται;

Μπορεί να έχετε ήδη κάποια κατανόηση του τρόπου με τον οποίο τα κοινωνικά μέσα δύναται να συμπληρώσουν το μάρκετινγκ παραπομπής (referral marketing). Σκέφθείτε το. Είναι πιθανό ότι η πλειοψηφία των ασθενών σας είναι ενεργοί στο Facebook, στο Twitter ή / και σε άλλες κοινωνικές πλατφόρμες.

Το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι επαγγελματίες υγείας έχουν παλαιά προφίλ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης που παρέχουν ελάχιστα ή καθόλου οφέλη για τις "πωλήσεις" του ιατρείου / οδοντιατρείου τους.

Αρχικά, παραθέτουμε μερικά σημεία που βοηθούν στην απεικόνιση της δύναμης αυτών των πλατφορμών:

  • Οι ασθενείς σας είναι ήδη εκεί - Πιθανότατα, η πλειοψηφία των σημερινών ασθενών σας έχει λογαριασμούς κοινωνικών μέσων. Χωρίς να το γνωρίζετε, ίσως έχετε ήδη μερικούς που ακολουθούν τη σελίδα του ιατρείου / οδοντιατρείου σας
  • Ενισχύετε την κοινωνική απόδειξη - Οι άνθρωποι τείνουν να αντιγράφουν τις ενέργειες των συνομηλίκων τους, ιδίως στα κοινωνικά μέσα. Εάν οι άνθρωποι παρατηρούν τους συνομηλίκους τους συζητώντας ένα συγκεκριμένο εμπορικό σήμα, ενδέχεται να μπουν στον πειρασμό να διερευνήσουν και το συγκεκριμένο brand σας.
  • Ενθαρρύνετε την κοινή χρήση - Σκεφτείτε όλες τις εικόνες, τα βίντεο και τις ειδήσεις που γίνονται "viral". Σίγουρα, δεν επιδιώκετε να συγκεντρώσετε 5 εκατομμύρια προβολές σε ένα βίντεο στο YouTube. Ωστόσο μπορείτε να δώσετε στους ασθενείς σας την επιλογή να μοιραστούν το περιεχόμενό σας. Αυτό μπορεί να είναι τόσο απλό όσο το να έχετε κουμπιά κοινής χρήσης κοινωνικής δικτύωσης στην αρχική σελίδα και σε εκάστοτε άρθρο / κείμενο της ιστοσελίδας σας.

Βέλτιστες πρακτικές για την εξασφάλιση νέας σύστασης ασθενή

Τα οφέλη των social media για τo ιατρείο / οδοντιατρείο σας περιορίζονται σε ένα βασικό σημείο: προφυλάσσει την τρέχουσα βάση ασθενών σας για να καλλιεργήσει την εμπιστοσύνη στην ταυτότητα σας.

Τώρα, για να το κάνετε αποτελεσματικά, πρέπει να ακολουθήσετε τις βέλτιστες πρακτικές των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης. Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε την κοινωνική σας παρουσία αξιόπιστη και πιο αποτελεσματική.

  • Επιλέξτε τα σωστά δίκτυα - Ενώ μπορείτε να βρείτε κάποιο όφελος σε σχεδόν κάθε κοινωνική πλατφόρμα, κάποια δίκτυα είναι καλύτερα από άλλα. Οι πιθανότητες είναι ότι το Facebook και το Instagram, ιδιαίτερα για την Ελλάδα, θα είναι οι δύο καλύτερες επιλογές σας. Αυτό θα εξαρτηθεί εν μέρει από τα δημογραφικά στοιχεία των ασθενών σας. Για παράδειγμα, οι ηλικιωμένοι ασθενείς είναι λιγότερο διατεθειμένοι να χρησιμοποιούν το Instagram. Ανεξάρτητα, συνιστούμε το Facebook και το Twitter ως τα δύο καλύτερα media για να ξεκινήσετε.
  • Branding του επαγγελματικού σας προφίλ - Μια επωνυμία φαίνεται να είναι κάτι που οι σύγχρονοι και μελλοντικοί ασθενείς βρίσκουν καθησυχαστική. Αποκαλύπτει μια προσοχή σας στη λεπτομέρεια που κάνει το ιατρείο / οδοντιατρείο σας σύγχρονο και με επαγγελματική οργάνωση. Γι 'αυτό είναι κρίσιμο το γεγονός ότι η επωνυμία σας στα social media, η επωνυμία της ιστοσελίδας και τα παραδοσιακά εργαλεία marketing έχουν μια συνοχή και μια συνέχεια.
  • Διατηρήστε τις σελίδες και τους social media λογαριασμούς σας ενεργούς - Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο (εκτός από το να μην έχετε καθόλου παρουσία) από το να έχετε μια αδρανή σελίδα στο Facebook. Εάν ένας τρέχων ή μελλοντικός ασθενής φθάσει στη σελίδα σας στο Facebook μόνο για να διαπιστώσει ότι έχει εγκαταλειφθεί, θα σκεφθεί αρνητικά για το ιατρείο / οδοντιατρείο σας. Ακόμα και αν είναι μόνο μερικές φορές την εβδομάδα, ορίστε ένα σταθερό πρόγραμμα για να δημοσιεύετε τακτικά στις σελίδες σας.
  • Δώστε εικόνα στο περιεχόμενο σας - Λίγες γραμμές κειμένου δεν εξασφαλίζουν την προσοχή των χρηστών των social media. Είναι απαραίτητο να κάνετε τις αναρτήσεις σας οπτικές ώστε να ξεχωρίζουν ανάμεσα στις δεκάδες - μερικές φορές εκατοντάδες - άλλων που οι "φίλοι" εκτίθενται σε καθημερινή βάση. Εάν θέλετε, για παράδειγμα, να μοιραστείτε ένα γεγονός διασκέδασης με τους ασθενείς σας, παρουσιάστε το περιεχόμενο με μια ευχάριστη φωτογραφία.

 

MEDICAL PROMOTION

Ενημερώσου για όλες τις νέες μας υπηρεσίες και προσφορές

MEDICAL PROMOTION

 Λεωφ. Βάκχου 13
Βάρη Βούλα Βουλιαγμένη 16672

T210 9658356