Πότε να διαφημισθώ στο Facebook;

Πριν ξεκινήσουμε, θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν είναι η ώρα να απαγοητευτείτε από το Facebook. Σίγουρα, θα σας έχει απαγοητεύσει η έλλειψη ελέγχου περί προσωπικών δεδομένων και πώς από άποψη marketing μπορούν να αξιοποιηθούν τα όποια δεδομένα των χρηστών του.

Ωστόσο, περίπου 1.8 δισ. άτομα (λογαριασμοί) χρησιμοποιούν το Facebook σε όλο τον κόσμο.

Είναι το Facebook, το κατάλληλο μέρος για να βρείτε δυνητικούς ασθενείς;

Η απάντηση είναι και ναι και όχι!

97% των μονάδων υγείας που χρησιμοποιούν το Facebook είναι απαγοητευμένοι. Το θέμα όμως δεν είναι η ίδια η πλατφόρμα αλλά η στρατηγική του marketing που εφαρμόζουν.

Γιατί;

Ας απαντήσουμε με ένα παράδειγμα απο το χώρο της μαγειρικής, που είναι και ιδιαίτερα δημοφιλής τελευταία. Οταν θέλουμε να φτιάξουμε την τέλεια τούρτα, βρίσκουμε τα υλικά, ακολουθούμε τη μεθοδολογία της συνταγής και όταν ψηθεί την καλύπτουμε με τις όποιες κρέμες συστήνει ο σεφ ή/και προσθέτουμε τα κατάλληλα υλικά π.χ. frosting.

Στην περίπτωση της τούρτα το "frosting" είναι το τελικό υλικό.

Ε αυτό είναι και η διαφήμιση του Facebook στην περίπτωση της προβολής της μονάδας υγείας (ιατρείο, οδοντιατρείο κ.α.) σας..το "κερασάκι της τούρτας". Εσείς έχετε φτιάξει την "τούρτα" σας;!

Δηλαδή, για να έχετε μια επιτυχημένη καμπάνια στο online marketing αυτό που χρειάζεται είναι να εξασφαλίσετε την online αξιοπιστία σας. Ο πιο εύκολος τρόπος για να εξασφαλισθεί αυτό είναι τα λεγόμενα testimonials δηλαδή οι μαρτυρίες / σχόλια των ασθενών σας.

Στη συνέχεια, χρειάζεστε μια ιστοσελίδα που όχι μόνο καθρεφτίζει τον επαγγελματισμο σας αλλά και προτρέπει τους ασθενείς σας να "σηκώσουν" το τηλέφωνο και να σας καλέσουν.

Όταν έχετε εξασφαλίσει μια ιστοσελίδα που μετατρέπει την επισκεψιμότητά της σε πραγματικά ραντεβού, θα θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της με νέους ασθενείς που θα φτάσουν στην πόρτα σας.

Για να το εξασφαλίσετε αυτό, οι καλύτεροι τρόποι είναι το λεγόμενο seo (search engine optimization), στοχευμένα άρθρα στο blog σας και πληρωμένη διαφήμιση.