Πώς το email marketing μπορεί να συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων της μονάδας υγείας σας;

Η αλήθεια είναι ότι τα mailbox σχεδόν όλων μας είναι συχνά γεμάτα..ωστόσο, στο χώρο των υπηρεσιών υγείας το email marketing μπορεί να εξυπηρετήσει πολλούς σημαντικούς σκοπούς. Ευτυχώς, με λίγη εξειδικευμένη γνώση το email marketing μπορεί να γίνει κερδοφόρο για το ιατρείο / οδοντιατρείο κάθε μεγέθους.

Ο τίτλος του email είναι καθοριστικής σημασίας για αν θα ανοιχθεί ή όχι το προωθητικό email σας. Για παράδειγμα, για ενα οδοντιατρείο η αποστολή email με το "Ενημερωτικό Δελτίο Οδοντιατρείου ή Ιατρείου" ως τίτλο, δεν θα λάβει μεγάλης προσοχής. Αλλά, ο τίτλος "Θέλετε λευκά δόντια μέσα σε λίγα λεπτά; Εδώ είναι πώς" θα ανοίξει.

Αντίστοιχα, καθοριστικός παράγοντας είναι και η έκταση του περιεχομένου. Η αποστολή μεγάλης έκτασης email χωρίς δομή, που δεν προσφέρει στους ανθρώπους λόγους να συνεχίσουν να διαβάζουν είναι ένας σίγουρος τρόπος να το αφήσουν ή να σταματήσουν να ανοίγουν τα mail σας. Αντίθετα, ενδιαφέροντα email, ακόμα κι αν χρησιμοποιείται τα διάφορα templates, μπορούν να κρατήσουν τους ανθρώπους να διαβάζουν μέχρι το τέλος και ακόμη και να αναλάβουν δράση σε μια προσφορά προώθησης.

Με άλλα λόγια, δεν είναι όλες οι ενέργειες email marketing αποδοτικές.

Ακολούθως, σας παραθέτουμε τρεις από τους αγαπημένους μας τρόπους για να χρησιμοποιήσετε το email marketing για την ανάπτυξη των πωλήσεων του ιατρείου / οδοντιατρείου σας.

Email Marketing για τη δημιουργία ενδιαφέροντος σε ένα ιατρείο / οδοντιατρείο πριν ανοίξει 

Ένας απο τους αγαπημένους μας τρόπους να χρησιμοποιούμε το email marketing είναι για τη δημιουργία "λίστας αναμονής" σε επαγγελματίες που πρόκειται να ξεκινήσουν το νέο τους επαγγελματικό εγχείρημα π.χ. δημιουργία ιατρείου / οδοντιατρείου κ.λ.π. Το email marketing είναι ένας εύκολος τρόπος για να διατηρείτε επαφή με τους ανθρώπους και να μοιράζεστε το όραμά σας, την κουλτούρα σας, την πορεία των υποδομών σας π.χ. σε ανακαίνιση, τις εικόνες, τα βίντεο και πολλά άλλα.

Το καλύτερο μέρος είναι ότι για μεγάλο μέρος αυτού του χρόνου δεν θα έχετε τίποτα να πουλήσετε, έτσι τα μηνύματά σας δημιουργούν κυρίως σχέσεις και κάνουν τους ανθρώπους συναισθηματικά συνδεδεμένους με το χώρο σας. Όταν έρθει η ώρα να ανοίξετε τις πόρτες σας, θα έχετε ήδη δημιουργήσει μια σημαντική σχέση.

Email Marketing για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των Facebook Ads σας στην ανεύρεση των "ιδανικών ασθενών" για το υφιστάμενο ιατρείο / οδοντιατρείο

Το email marketing είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε περισσότερους ασθενείς στο ιατρείο / οδοντιατρείο σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε μια σειρά μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δίνουν στους ανθρώπους περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις σχετικές υπηρεσίες, αφού στείλουν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μια δωρεάν λίστα ελέγχου ή συμπληρώσουν ένα quiz που βρήκε σε μια διαφήμιση σας στο Facebook.

Αυτή η σειρά emails θα σας βοηθήσει επίσης να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη μαζί τους μέσω πρόσθετων σημείων επαφής και να μοιραστείτε την ιστορία και την κουλτούρα της μονάδας σας.

Εάν η διαφήμισή σας στο Facebook αφορούσε, για παράδειγμα, την άπνοια ύπνου, μπορείτε να παρακολουθήσετε emails σχετικά με τους κινδύνους της άπνοιας του ύπνου και τις λύσεις στην άπνοια ύπνου και να τους προσφέρετε δωρεάν συμβουλές σχετικά με τις παρεχόμενες θεραπείες άπνοιας κατά τον ύπνο.

Αυτό δημιουργεί εμπιστοσύνη με τον ασθενή με την πάροδο του χρόνου, προσθέτοντας πολύτιμες πληροφορίες και μάλιστα προσφέροντάς τους μια δωρεάν διαβούλευση μέσω emails προτού τους παρουσιάσετε κάποιο σχέδιο θεραπείας. Αν ψάχνετε να προωθήσετε "αισθητικής ιατρικής" θεραπείες, αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χρησιμοποιήσετε μια αυτοματοποιημένη σειρά email για να βελτιώσετε την απόδοση της επένδυσής σας.

Email Marketing για  να κάνετε τα λεγόμενα "funnels" ασθενών πιο αποδοτικά

Τα marketing funnel (κανάλια στρατηγικής) σας επιτρέπουν να περπατάτε τους ασθενείς μέσω μιας αυτοματοποιημένης διαδικασίας οικοδόμησης σχέσεων.

Η διαδικασία ξεκινά γενικά με μια σειρά από onepage ιστοσελίδες, όπου αρχικά προσφέρεις στους ασθενείς κάτι δωρεάν και τελικά τους ρωτάς αν είναι έτοιμοι να προγραμματίσουν ένα ραντεβού.

Παρόλο που οι διοχετεύσεις είναι ισχυρές, μόνο ένα μικρό ποσοστό ανθρώπων θα πραγματοποιήσει μία συνεδρία επί πληρωμή. Πολλές φορές, θα κατεβάσουν τον δωρεάν οδηγό και θα κλείσουν. Μερικές φορές, θα κάνουν ακόμα ένα βήμα, ίσως για να παρακολουθήσουν ένα βίντεο παρακολούθησης δίνοντάς τους περισσότερες πληροφορίες σχετικά με μια διαδικασία.

Αλλά λίγοι θα το κάνουν μέχρι το τέλος και θα προγραμματίσουν ένα ραντεβού. Και εδώ αναδεικνύεται η συμβολή του email marketing. Αυτό λειτουργεί παρόμοια με τον τρόπο με τον οποίο το email marketing μπορεί να κάνει τις διαφημίσεις σας στο Facebook πιο αποτελεσματικές, στέλνοντας στους ανθρώπους που το κάνουν κομμάτι του δρόμου μέσω της χοάνης του μάρκετινγκ της μονάδας σας μια σειρά emails σχετικά με τη σχετική διαδικασία και την μονάδας σας. στη συνέχεια, παρέχοντας τους προσφορές.

Αυτές οι επιπρόσθετες πινελιές θα σας βοηθήσουν να πάρετε πολλούς περισσότερους δυνητικούς ασθενείς για να αγοράσουν την προσφορά σας περισσότερο από ότι στηρίξατε μόνο τις ιστοσελίδες της διοχέτευσης.

Πώς χρησιμοποιείς το email για να αναπτύξεις το ιατρείο / οδοντιατρείο σου;

Αυτοί είναι τρεις από τους αγαπημένους μας τρόπους αξιοποίησης του email marketing για να αναπτύξουμε μια μονάδα υγείας. Αλλά είναι μόνο τρεις από πολλούς τρόπους που το email marketing μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει.

Μοιραστείτε μερικές από τις αγαπημένες σας στρατηγικές email marketing μαζί μας, στέλνοντας μας το δικό σας παράδειγμα This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..  Πώς δημιουργείτε αποτελεσματικές γραμμές θέματος για να ανοίξετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας; Εργάζεστε από πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου; Τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς; Ενημέρωστέ μας!