Generation Z: οι καλύτερες στρατηγικές marketing για το ιατρείο σας

Η "Gen Z" περιλαμβάνει όλους τους ενήλικες που έχουν γεννηθεί ανάμεσα στο 1997 και 2012.

Σήμερα, αποτελούν περίπουν το 25% του ενεργού πληθυσμού κατανάλωσης και διακρίνονται για την υψηλή αγοραστική τους δύναμη.

Γνωστοί και ως Zoomers, η συγκεκριμένη ομάδα "καταναλωτών" μας δείχνει τον νέο τρόπο επικοινωνίας, προσέλκυσης και φροντίδας των μελλοντικών ασθενών.

Πώς προσεγγίζουμε τους καταναλωτές της Generation Z?

Η Generation Z είναι πολύ πιο "ψηφιακή" σε σχέση με τις προηγούμενες και αναμένει άμεση online πρόσβαση και ευκολία χρήσης / πρόσβασης κάθε υπηρεσίας και προιόντος που επιθυμεί να προμηθευθεί. Σε αντίθεση με τις προηγούμενες γενικές, τα εργαλεία παραδοσιακού marketing υπηρεσιών υγείας δεν αποδίδει στη γενιά αυτή.

Πρόκειται για την πρώτη γενιά / παιδί του ψηφιακού κόσμου με το Internet και τις smart συσκευές να αποτελούν μέρος της καθημερινότητας τους, ενώ "ζουν" online περισσότερο από κάθε άλλη γενιά. Κατά συνέπεια, αναμένουν και η εμπειρία τους σε θέματα υγείας να είναι online και digital, αντίστοιχα.

Πρόσβαση μέσω κινητού είναι η απάντηση για το Gen Z marketing και προβολή. Οι Zoomers ξοδεύουν στο κινητό τους χρόνο αντίστοιχο με το χρόνο της τηλεόρασης των προηγούμενων γενιών και κατ' επέκταση δεν έχουν κανένα δεσμό με το χρόνο ή την τοποθεσία. Παρακολουθούν ότι θέλουν, όπου θέλου και όποτε θέλουν. Δεν ανέχονται επίσης διαφημιστικά με πολλές λέξεις ή χρονοβόρα διαφημιστικά διαλείμματα. 

Προτιμούν video “snackable”, όπως τα αποκαλούν, με υψηλής αμεσότητας περιεχόμενο. Για αυτό και το YouTube είναι η μοναδική δημοφιλής πλατφόρμα. Αυτό σημαίνει, ότι για να προσεγγίσετε άτομα αυτής της γενιάς απαιτούνται video μικρής διάρκειας στα social media. Αναζητούν πλήρη αυτονομία σε θέματα υγείας τους και εμπιστεύονται υπέρμετρα τα social media και online reviews για την πληροφόρηση αλλά και την όποια αγορά στον τομέα της υγείας.

Zoomers: τί θέλουν και τί όχι από τους παρόχους υγείας?

Οι Zoomers δεν είναι ικανοποιημένοι από την αποτελεσματικότητά της φροντίδας της υγείας τους. Η συγκεκριμένη ομάδα κοινού, επιθυμεί να έχει έναν πάροχο πρωτοβάθμιας (55%) και πιθανότατα θα αναζητήσουν στο Google το πρόβλημα που τους απασχολεί και θα χρησιμοποιήσουν walk-in ιατρεία, ραντεβού τηλειατρικής, ή θα επιλέξουν να προγραμματίσουν το ραντεβού τους ηλεκτρονικά ακόμη και μέσα από κάποια πλατφόρμα. Ταυτόχρονα, δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση σε ιστοσελίδες mobile-friendly που τους επιτρέπουν αλληλεπίδραση ακόμη και σε πιο εξατομικευμένο επίπεδο. 

Ως κύριο χαρακτηριστικό αυτής της ομάδας κοινού, φαίνεται να είναι και η έλλειψη "πιστότητας" δηλ. επιλέγουν πάροχο σύμφωνα με την άνεση τους, την τιμή και φυσικά την ταχύτητα στην όποια online αλληλεπίδραση. Έτσι, αντί να ρωτήσουν τον ιατρό τους για το ζήτημα που τους απασχολεί, πιθανότατα θα ζητήσουν συμβουλή μέσα από τα social media κ.α.

Τα καλά νέα, ωστόσο, είναι ότι η γενιά αυτή είναι ιδιαίτερα "ανοιχτή" και δεκτική σε νέα μοντέλα προσέγγισης π.χ. virtual online visits. Επίσης, αναζητούν κάποιον επαγγελματία ή brand που θα τους κάνει "να πιστέψουν" και "να εμπιστευθούν" ενώ ταυτόχρονα δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για holistic προσεγγίσεις και το "wellness".

Η γενιά Ζ μεγάλωσε με τα social media, smartphones και apps και προτιμά συναλλαγές και σχέσεις που απαιτούν τη λιγότερη δυνατή ανθρώπινη επαφή. 

Με αυτά λοιπόν στο μυαλό μας η επιτυχία του Gen Z marketing περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

1. Κερδίστε την εμπιστοσύνη τους με την αυθεντικότητά σας

Η αυθεντικότητα στις λέξεις και στις πράξεις είναι το κλειδί για ένα επιτυχημένο marketing στη γενιά Ζ. Δίνουν αξία στην έκφραση του καθενός και λαμβάνουν αποφάσεις συνειδητά για την όποια αγορά τους. Τους ενδιαφέρει λοιπόν η φήμη του ιατρείου σας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότεροι για εξατομικευμένες υπηρεσίες και brands που δίνουν έμφαση στο περιβάλλον που τόσο εκτιμούν.

Για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους, πείτε την ιστορία σας..τις μεθόδους που υιοθετείτε και γιατί. Ταυτόχρονα, στους εκπροσώπους της γενιάς αυτής είναι πολύ εύκολο να διακόψουν οποιαδήποτε εμπορική σχέση με όποιους εμπλέκονται σε "σκάνδαλα" ή έχουν αναμειχθεί σε κάτι αντίθετο με τις προσωπικές τους πεποιθήσεις. 

2. Αντιληφθείτε την έννοια της κατανάλωσης

Για να τους προσεγγίσετε είναι σημαντικό να αντιληφθείτε την έννοια της κατανάλωσης για τη συγκεκριμένη γενιά: η "κατανάλωση" αποτελεί μορφή έκφρασης της ταυτότητας τους και δεν είναι ταυτόσημη της "απόκτησης". Έτσι, πριν "αγοράσουν" κάτι επιθυμούν ενημέρωση π.χ. μια ιστοσελίδα με πλούσια ενημέρωση και απόψεις για ένα θέμα, ώστε να κατευθυνθούν μόνοι τους στην επιλογή και την όποια απόφαση αγοράς.  

Θέλουν περισσότερο πρόσβαση: συνεπώς προσφορές ως "συνδρομή" ή συμμετοχή ως μέλη.

3. Προσαρμόστε τις ενέργειες digital Generation Z marketing για κάθε κανάλι ξεχωριστά.

Το digital marketing είναι ο καλύτερος τρόπος πρόσβασης στους Zoomers.  Εκτός από μία σταθερή παρουσία μέσα από μία ιστοσελίδα, οι digital marketing ενέργειες σας θα πρέπει να περιλαμβάνουν social media marketing, search engine optimization, content marketing, κ.α. 

Μπορείτε να δημιουργήσετε σχέσεις με νόημα μαζί τους, προσαρμόζοντας το διαφημιστικό σας μήνυμα και περιεχόμενο σας στις ανάγκες του κάθε μέσου ή πλατφόρμας. 

4. Δώστε σημασία και στους influencers

5. Να είστε πάντα προσβάσιμοι

Οι μονάδες υγείας που επιθυμούν προβολή και πρόσβαση στη Gen Z θα πρέπει τους συγκεκριμένους ασθενείς να τους θεωρούν "συνεργάτες" εάν θέλουν να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητά της όποιας ενέργειας τους. 

Με απλά λόγια, να συμμετέχουν σε οnline συζητήσεις και αλληλεπιδράσεις - η Gen Z επιθυμεί πρόσβαση στο ιατρό τους μέσω sms ή μέσα από τα social media. Αυτό έχει αποδειχθεί ότι δένει περισσότερο τις σχέσεις τους με τον πάροχο υγείας.

Ξεκινάτε...?

Η Gen Z είναι μια υποσχόμενη γενιά που αξίζει να της δώσετε σημασία. Πάρτε το χρόνο σας για να διερευνήσετε τις ανάγκες τους και να τους κατανοήσετε.

Εάν χρειαστείτε βοήθεια, όπως πάντα οι συνεργάτες μας είναι καθημερινά δίπλα σας για τη όποια στήριξη και βοήθεια για το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα. 

Θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση μας με νέες ιδέες για το marketing της μονάδας υγείας (ιατρείο, οδοντιατρείο) σας;

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!
Εξασφαλίζουμε την ανάπτυξη εκάστοτε μονάδας στην υγεία, ανεξαρτήτως
μεγέθους, με τη σωστή αξιοποίηση εκάστοτε εργαλείου marketing.
13, Λεω. Βάκχου - Βάρη 16672
+30 210 9658356
sales@medicalpromotion.gr
© Copyright 2024 MEDICAL PROMOTION. All Rights Reserved.
ΣΕΔΕ ΜΕΛΟΣ
https://wa.me/306945277051