Ορθοδοντικό Ιατρείο: 9 ιδέες marketing

eb4d66f6-d15a-4834-998d-2d5ef26c227a.jpeg

Όταν διαχειρίζεστε μόνοι σας ένα ιατρείο, συχνά το marketing του καταλήγει στο κάτω μέρος της λίστας με τις υπερφορτωμένες υποχρεώσεις σας.

Ωστόσο, οι αποτελεσματικές ιδέες marketing για ορθοδοντικά ιατρεία είναι ακριβώς αυτές που θα κρατήσουν το ιατρείο σας απασχολημένο και να συνεχίζει να ευδοκιμεί. Οι ενέργειες marketing όχι μόνο γεμίζουν το πρόγραμμά σας γεμάτο, αλλά μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκαθαρίσετε το όραμά σας για την ίδιο σας το ιατρείο, να αποκτήσετε την ενότητα της ομάδας σας και να υποστηρίξετε ακόμη πιο αποτελεσματικά την υγεία και την ευημερία των ασθενών σας.

Νιώθετε ότι η στρατηγική marketing σας είναι στάσιμη; 

Σας παραθέτουμε κάποιες λαμπρές ιδέες marketing για το ορθοδοντικό σας ιατρείο προκειμένου να αναζωογονήσετε τις προσπάθειές σας.
 

1. Διατηρείστε το Χαρακτήρα σας

Όταν αφορά την υγεία και την εικόνα μας, οι περισσότεροι ασθενείς θέλουν έναν έμπειρο επαγγελματία που μπορεί να μας εξηγήσει τις διάφορες επιλογές, να απαντήσει τις ερωτήσεις και τις ανησυχίες μας, πρόσωπο με πρόσωπο.

Αδράξτε κάθε ευκαιρία να αναδείξετε τα χαμογελαστά πρόσωπα της ομάδας σας που νοιάζεται είτε μέσω της ιστοσελίδας σας, είτε μέσω των social media, στο video, ή στις πληρωμένες σας διαφημιστικές καμπάνιες.

Τονίστε την εκπαίδευση σας, το πάθος σας και την όποια εξειδίκευση σας.

Μη χαθείτε μέσα στις γενικές απαιτήσεις των media. Αντίθετα, αναζητήστε τις ευκαιρίες σας.

2. Ακολουθήστε αξιόλογες πηγές για φρέσκιες ιδέες

Όταν το marketing είναι μια συνεχής προσπάθεια παραγωγής νέου περιεχομένου, η αλήθεια είναι ότι κάποια στιγμή είναι κουραστικό. Μην ανησυχείτε! Δεν είστε ο μόνος που προσπαθείτε να βρείτε καινοτόμους τρόπους επικοινωνίας.

Ο digital κόσμος είναι γεμάτος από οδοντιατρικές και ορθοδοντικές κοινότητες και κανάλια που παράγουν ενδιαφέρον, καινοτόμο περιεχόμενο. Ακολουθήστε αντίστοιχες πηγές όπως η AOO ή ακόμη και εμπορικές εταιρείες του κλάδου προκειμένου να εμπνευστείτε με ιδέες, περιεχόμενο και νέα της δραστηριότητάς σας.

Μην ξεχνάτε μπορείτε πάντα να βρίσκετε χρήσιμο υλικό και στο Pinterest ή στο blog μας.

3. Προωθήστε τις Δωρεάν Συνεδρίες

Το δυσκολότερο βήμα στην προσέλκυση νέων ασθενών στην πόρτα του ιατρείου σας. Μόλις δημιουργήσετε την αρχική σύνδεση, θα είναι εύκολο να μετατρέψετε ένα δυνητικό ασθενή σε υφιστάμενο ασθενή σας. Ακόμη όσοι κάνουν έρευνα αγοάς και δεν σας ξεκινήσουν άμεσα κάποιο πλάνο θεραπείας, θα επιστρέψουν σύντομα.

Άρα πώς εξασφαλίζετε περισσότερους ασθενείς στην πόρτα σας;
Μια δωρεάν συνεδρία για αρχική εκτίμηση: αν και πολλοί συνάδελφοι σας το εφαρμόζουν, λίγοι γνωρίζουν πώς να επωφεληθούν από αυτό στην πράξη.

4. Γίνετε ένα "Δοτικό" Ιατρείο

Ένας από τους καλύτερους τρόπους να αποκτήσετε περισσότερη έκθεση, ιδιαίτερα στα τοπικά μέσα, να αποκτήσετε οργανικές κοινοποιήσεις και να ενισχύσετε την πιστότητα των ασθενών σας είναι η καλλιέργεια του "δίνειν" αλλά "επιστρέφειν" στο ιατρείο σας. Το κοινό γενικά ευαισθητοποιείται με τις επιχειρήσεις που έχουν κοινωνική ενσυναίσθηση και θέλουν να τις υποστηρίζουν. 

1. Προσφέρετε υπηρεσίες σε ανθρώπους που έχουν πραγματική ανάγκη
2. Πραγματοποιήστε με την ομάδα σας κάποια δωρεά στις εορταστικές περιόδους
κ.α.

5. Μιλήστε για την Ορθοδοντική Ενηλίκων

Πολλά ορθοδοντικά ιατρεία έχουν επικεντρωθεί σε παιδιά και εφήβους. Η AOO ωστόσο αναφέρει ότι περίπου 25% των ασθενών ορθοδοντικής είναι άτομα άνω των 18 ετών. Ολοένα και περισσότεροι ενήλικες αναζητούν λύσεις ορθοδοντικής αποκατάστασης αλλά διστάζουν να προσεγγίσουν ένα ιατρείο γεμάτο από εφήβους και παιδιά. Μάλιστα, συχνά σε τέτοια ιατρεία αναρωτιούνται αν ένα τέτοιο ιατρείο μπορεί να αντιληφθεί τις ανάγκες ενός ενήλικα. 

6. Ανακαλύψτε νέες πλατφόρμες Social Media

O ψηφιακός κόσμος προχωρά γρήγορα, αλλά αυτό δεν χρειάζεται να σας φοβίζει. Μάλιστα, μπορεί να είναι και αρκετά διασκεδαστικό. Όσο περισσότερο είναι μια ψηφιακή πλατφόρμα στην αγορά, τόσο περισσότερο καθιερώνεται και γίνεται must. 

Ωστόσο, νέα κανάλια όπως το TikTok είναι δημιουργικό, διασκεδαστικό και δίνει ευκαιρίες να πειραματιστείτε. Μη φοβηθείτε να το δοκιμάσετε. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα πνεύμα εξερεύνησης και ετοιμότητας για διασκέδαση.

7. Επιδείξτε τα Χαμόγελα των Ασθενών σας

Ξέρετε πώς ένας καλός ασθενής μπορεί να φτιάξει την ημέρα του καθενός; Γιατί να μην μοιραστείτε τη λάμψη αυτή online;

Οι φωτογραφίες των ασθενών σας είναι ένας τέλειος τρόπος να τονίσετε το ανθρώπινο στοιχείο στο ιατρείο σας, να δημιουργήσετε μέσα για κοινοποίηση και να βοηθήσετε δυνητικούς να νιώσουν άνετα και ενθουσιασμένοι για τη θεραπεία που μπορείτε να τους παρέχετε. 

8. Κατανοήστε το Τοπικό SEO

Καθώς ο ψηφιακός κόσμος παγκοσμιοποιείται ολοένα και περισσότερο, μην ξεχνάτε το βασικό μοναδικό σας χαρακτηριστικό του ιατρείου σας: είναι τοπικό! Δεν χρειάζεται να ανταγωνίζεστε τον κάθε οδοντίατρο σε όλη την Ελλάδα ...μόνο αυτούς που προσελκύουν τους ασθενείς σας. 

9. Ξεκινήστε ένα YouTube Κανάλι Ενημέρωσης

Γεγονός είναι ότι οι περισσότεροι από μας ντρεπόμαστε την κάμερα. Άμα όμως αρχίσετε, πιθανά θα καταλήξετε ότι είναι πιο εύκολο απ'ότο φανταζόσασταν.

Καθορίστε το σημείο στο ιατρείο σας με καλό φωτικό και background, μετά προσκαλέστε τα μέλη της ομάδας σας και δημιουργήστε videos απαντώντας σε συχνές ερωτήσεις ή δώστε συμβουλές για τις παρεχόμενες υπηρεσίες σας.

Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!

Αυτά είναι μόνο η αρχή. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ενισχύσετε την ψηφιακή ορατότητα του ορθοδοντικού σας ιατρείου. 

Μιλήστε μαζί μας σήμερα.
Θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση μας με νέες ιδέες για το marketing της μονάδας υγείας (ιατρείο, οδοντιατρείο) σας;

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!
Εξασφαλίζουμε την ανάπτυξη εκάστοτε μονάδας στην υγεία, ανεξαρτήτως
μεγέθους, με τη σωστή αξιοποίηση εκάστοτε εργαλείου marketing.
13, Λεω. Βάκχου - Βάρη 16672
+30 210 9658356
sales@medicalpromotion.gr
© Copyright 2024 MEDICAL PROMOTION. All Rights Reserved.
ΣΕΔΕ ΜΕΛΟΣ
https://wa.me/306945277051