Χρειάζεστε άμεσα Google Reviews για το ιατρείο ή οδοντιατρείο σας; Μήπως αναρωτιέστε πως οι ανταγωνιστές σας έχουν εκατοντάδες reviews κι εσείς όχι;
Η αλήθεια είναι ότι έχετε δίκιο να αναρωτιέστε. Και αυτό γιατί σύμφωνα με έρευνες 92% όσων διαβάζουν μια καλή κριτική της όποιας επιχείρησης στο Google είναι πολύ πιθανό να εμπιστευθούν και τη συγκεκριμένη επιχείρηση για αγορά δηλ. αν το ιατρείο σας έχει καλές κριτικές, οι υποψήφιοι ασθενείς που διαβάζουν τις καλές κριτικές σας είναι ακόμη πιο πιθανό να εμπιστευθούν και τις υπηρεσίες σας. Το ποσοστό αυτό στις υπηρεσίες υγείας είναι 84% δηλαδή 84 στους 100 υποψήφιους ασθενείς πείθονται από μια καλή βαθμολόγηση (5 ή 4 αστέρια) του Google Business Profile του ιατρείου / οδοντιατρείου / διαγνωστικού σας.
Για να αυξήσετε τα σχόλια / κριτικές / reviews των υφιστάμενων ασθενών σας στο Google υπάρχουν πολλαπλοί τρόποι, όπως:
#1 Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο reputation management
Τα εργαλεία αυτά μπορούν να έχουν θετικό πρόσημο στις κριτικές σας αρκεί να διαχειριστείτε σωστά και τυχόν αρνητικά σχόλια. Τα εργαλεία αυτά σας επιτρέπουν την άμεση διαχείριση των κριτικών σας, τη δέσμευση του κοινού σας και κυρίως την πιστοποίηση των σχολίων που γίνονται στο προφίλ σας.
#2 Ζητήστε το σχόλιο και το feedback υφιστάμενων ασθενών σας μετά την ολοκλήρωση μιας επίσκεψης
Μερικές φορές χρειάζεται περισσότερη δουλειά απ' ότι αναμένεται. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να εκπαιδεύσετε το προσωπικό σας ή τη γραμματέα σας.
Μάλιστα, καλό θα ήταν στην περίπτωση αυτή να δώσετε μεγαλύτερη έμφαση σε ικανοποιημένους ασθενείς σας.
#3 Προσθέστε σύνδεσμο για review στην ίδια σας την απόδειξη παροχής υπηρεσιών
Η προσθήκη συνδέσμου στη σελίδα του Google Business Profile σας στην απόδειξη, δίνει στους ασθενείς σας το απαιτούμενο κίνητρο για να κάνουν μια κριτική.
Ο συγκεκριμένος τρόπος φαίνεται να έχει ιδιαίτερα καλό αποτέλεσμα σε περιπτώσεις αυξημένων πωλήσεων πχ διαγνωστικό κέντρο μιας και μόλις το 1-2% φαίνεται να ανταποκρίνεται σε αυτή την τακτική.
#4 Προσθέστε την αντίστοιχη σήμανση στο ιατρείο / οδοντιατρείο σας π.χ. NFC Google Review Card / Sign
Αφενός ενημερώνετε τους ασθενείς σας για την δυνατότητα "βαθμολόγησης" σας και αφετέρου τους δίνετε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν την όποια κριτική τους απλά και εύκολα με τη χρήση του κινητού τους τηλεφώνου. μάθετε περισσότερα εδώ
#5 Προβάλλετε τις αξιολογήσεις σας στην ίδια την ιστοσελίδα σας
Η προβολή των κριτικών και της 4-5στερης αξιολόγησής σας, απαιτεί την προσοχή του κοινού σας. Σας συστήνουμε λοιπόν εύκολα και απλά να το προβάλλετε στην ιστοσελίδα σας αλλά και στα υπόλοιπα εργαλεία digital marketing του ιατρείου / οδοντιατρείου / διαγνωστικού σας παραθέτοντας ταυτόχρονα και link σύνδεσης στο Google Business Profile σας με αντίστοιχη δυνατότητά κατάθεσης κριτικής.
#6 Δώστε κάποιο κίνητρο στους ασθενείς σας για να καταθέσουν επώνυμα την κριτική τους π.χ. έκπτωση σε νέα επίσκεψη
Εσείς χρειάζεστε αληθινές και καλές / άριστες κριτικές. Οι ασθενείς σας ολοένα το αναβάλλουν μιας και δεν το έχουν ως προτεραιότητα, ιδιαίτερα αν η διαδικασία δεν είναι εύκολη όπως π.χ. με τη χρήση ενός μηχανισμού NFC. Για να το επισπέυσετε λοιπόν ή ακόμη καλύτερα για να το εξασφαλίσετε, δώστε τους ένα κίνητρο!