Έχετε γράψει το email που θέλετε να στείλετε, εξετάσατε κάθε πρόταση και αδειάσατε τον εγκέφαλό σας για τον καλύτερο δυνατό τίτλο του. Κάνατε κλικ στο κουμπί "Δημοσίευση" με ανακούφιση. Τρεις μέρες αργότερα, κοιτάζετε τα στατιστικά. Οι ασθενείς σας δεν ανοίγουν ή δεν κάνουν κλικ στα μηνύματα email σας. Και δεν έχετε εξασφαλίσει ούτε μία νέα επίσκεψη, ούτε κάν μια κλήση.
Βγάλατε λοιπόν το συμπέρασμά σας: το email marketing απλά δεν λειτουργεί!
Λοιπόν, δεν είσαι μόνος. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι το το email marketing είναι τόσο σημαντικό σήμερα όσο δεν ήταν ποτέ. Απλά πρέπει να το προσεγγίσετε σωστά.
Ωφέλη Email Marketing
Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της σημερινής εποχής είναι συμφορημένο. Τα mailbox είναι γεμάτα με ανεπιθύμητα μηνύματα, διαφημίσεις και spam περιεχόμενο. Ο κορεσμός σε αυτού του είδους την πρόωθηση, έχει καταστήσει εύκολη την απομάκρυνση των όποιων μηνυμάτων.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι καμπάνιες σας πρέπει να υποστηρίζονται από μια ουσιαστική στρατηγική. Πρέπει να ακολουθούν τις βέλτιστες πρακτικές και να προσελκύουν την προσοχή με τέτοιο τρόπο ώστε οι ασθενείς να μην μπορούν να βοηθήσουν αλλά να ανοίξουν και να κάνουν κλικ.
Γιατί το email είναι χρήσιμο για το ιατρείο / οδοντιατρείο σας;
Δύο λόγοι:
-
Βελτιωμένη διατήρηση: αποτελεί ένα είδος υπενθύμισης στους ασθενείς σας να προγραμματίσουν το επόμενο ραντεβού τους.
-
Περισσότερες παραπομπές: ενισχύει τις παραπομπές των ασθενών διατηρώντας τη μονάδας σας στην κορυφή των μυαλών των ασθενών σας.
Φυσικά, η επίτευξη αυτών των στόχων δεν αφορά μόνο το πλήκτρο "Αποστολή".
Ακολούθως, παραθέτουμε 8 συμβουλές για την υλοποίηση email marketing campaigns που εξασφαλίζουν περισσότερες επισκέψεις στο ιατρείο / οδοντιατρείο σας.
1. Δώστε ταυτότητα στην καμπάνια σας
Στον κόσμο του marketing, το branding είναι το παν. Χτίζει την εμπιστοσύνη εξασφαλίζοντας ότι είστε ποιοι είστε. Η επωνυμία σας πρέπει να μεταδίδεται σε όλες τις καμπάνιες σας. Πρώτον, δείτε τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας. Μήπως ταιριάζει με τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (π.χ. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.); Η αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με έναν δωρεάν λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (δηλ. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) δεν φαίνεται να είναι μόνο αντιεπαγγελματική, αλλά απειλεί τη γενική ταυτότητα σας.
Όλα τα διαφημιστικά σας υλικά - φυλλάδια, καρτ ποστάλ, δικτυακοί τόποι κ.λπ. - θα πρέπει να έχουν την ίδια εμφάνιση και αίσθηση. Το ίδιο ισχύει και για τις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Συμπεριλάβετε τα χρώματα του λογότυπου και του ιστοτόπου σας στην κεφαλίδα των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Αυτό βοηθά στην καθιέρωση της ανάκλησης της μάρκας και διασφαλίζει στους ασθενείς ότι τα μηνύματά σας είναι πράγματι από εσάς.
2. Βελτιστοποίηστε το email για κινητές συσκευές
Σήμερα, πάνω από το ήμισυ όλων των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανοίγονται σε μια κινητή συσκευή. Εάν ένας ασθενής πρέπει να μεγεθύνει και να βγάλει έξω για να διαβάσει το περιεχόμενό σας, υπάρχει μια καλή πιθανότητα να πάει κατευθείαν στο κάδο απορριμμάτων. Τα ποσοστά κλικ μειώνονται για μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν είναι βελτιστοποιημένα για κινητά.
Επίσης, να έχετε κατά νου ότι οι οθόνες προβολής των κινητών συσκευών είναι πολύ μικρότερες από έναν επιτραπέζιο υπολογιστή. Έτσι, βεβαιωθείτε ότι οι γραμμές υποκειμένων σας είναι αρκετά σύντομες ώστε να μην αποκόπτονται όταν προβάλλονται σε μικρότερη συσκευή.
3. Εξασφαλίστε ένα συναρπαστικό τίτλο
O τίτλος / το θέμα του email σας είναι η πρώτη σας εντύπωση. Αν δεν νομίζετε ότι είναι σημαντικό, σκεφτείτε το εξής: Το 33% των παραληπτών ανοίγει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόνο με βάση τη γραμμή θέματος.
Ενισχύστε τα ποσοστά ανοίγματος των email σας με συνοπτικούς τίτλους και ταυτόχρονα περιγραφικούς. Είναι ευκολότερο να λέγεται παρά να γίνεται. Εάν σας χρειάστηκαν μόνο 20 δευτερόλεπτα για να υποδείξετε μια γραμμή θέματος, πιθανότατα δεν είναι ο σωστός τίτλος. Θυμηθείτε, θα πρέπει να είναι αρκετά επιτακτικός ώστε οι ασθενείς να μην μπορούν να αντισταθούν, αλλά να ανοίξουν το email σας.
4. Αποφύγετε τα φίλτρα spam
Ένα από τα έξι emails που έχουν φίλτρα, δεν φτάνουν ποτέ στα εισερχόμενα. Γιατί; Επειδή στέλνονται κατευθείαν στο φάκελο spam του παραλήπτη. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε τις βέλτιστες πρακτικές για να μην παραμένουν τα email σας ταφικά από φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
Υπάρχουν δύο κύριοι λόγοι για τους οποίους ένα μήνυμα μπορεί να μεταφερθεί σε ανεπιθύμητο περιεχόμενο:
-
Ένας παραλήπτης σημειώνει το email σας ως ανεπιθύμητο: Εάν σε έναν αναγνώστη δεν αρέσει το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας, μπορεί να το επισημάνει απευθείας μέσα στο email.
-
Ένα μεμονωμένο email εμφανίζεται ως ανεπιθύμητο: Οι αλγόριθμοι παροχής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα επισημάνουν ορισμένα μηνύματα που διαπερνούν στοιχεία του ως "spam". Για παράδειγμα, η χρήση όλων των κεφαλαίων και λέξεων όπως "ΔΩΡΕΑΝ" στη γραμμή θέματος μπορεί να υποδηλώνει ανεπιθύμητο περιεχόμενο.
5. Αφήστε τις "πωλήσεις"
Ενώ ο στόχος των email καμπανιών σας είναι να συμπληρώσετε περισσότερα ραντεβού ασθενούς, μην είστε πολύ πιεστικοί. Εάν προσπαθείτε συνεχώς να πουλάτε ραντεβού, μάλλον θα διαγραφούν από τη λίστα σας.
Είστε οδοντίατρος, για παράδειγμα; Προσφέρετε αξία δίνοντας μια εικόνα για το πώς οι ασθενείς μπορούν να βελτιώσουν την στοματική τους υγεία. Κάντε το email σας για αυτούς. Τότε μπορείτε να υποδείξετε το γεγονός ότι ίσως είναι καιρός για το επόμενο ραντεβού τους. Όπως λέει η παλιά παροιμία: "Δώστε πριν πάρετε".
6. Κάντε το email σας περιηγήσιμο
Κατά μέσο όρο, οι καταναλωτές στέλνουν και λαμβάνουν περισσότερα από 80 emails κάθε μέρα. Τα περιθώρια προσοχής είναι μικρότερα από ποτέ. Πολλοί άνθρωποι δεν θα διαβάσουν ένα email που έχει μια μεγάλη παράγραφο 300 λέξεων. Κρατήστε το μήνυμά σας συνοπτικό, ώστε να μην πλημμυρίσετε ασθενείς με πάρα πολλές πληροφορίες. Ένα επικεντρωμένο email θα αυξήσει την πιθανότητα κάποιος να κάνει κλικ.
Προσαρμόστε τα email σας με επικεφαλίδες, σύντομες παραγράφους και κουκκίδες για να αυξήσετε την αναγνωσιμότητα. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει τουλάχιστον μία εικόνα στο διάστημα από το περιεχόμενο.
7. Διατηρήστε μια καθαρή λίστα
Η αγορά ανεπιθύμητων λιστών emails μπορεί να προκαλέσει μια σειρά από προβλήματα. Αποστολή emails μόνο σε άτομα που έχουν δώσει τη διεύθυνσή τους σε εσάς. Δεν είναι μόνο θέμα ευγένειας. Η συνεπής κακή παραδοχή κοινοποιεί στους παρόχους email (gmail, hotmail, yahoo) ότι οι πελάτες τους δεν ενδιαφέρονται να ακούσουν από εσάς.
Για παράδειγμα, εάν τα ανοίγματα των email σας είναι κατά μέσο όρο 0,5%, οι πάροχοι ενδέχεται να αρχίσουν να στέλνουν τα μελλοντικά email σας απευθείας στον φάκελο spam.
8. Δώστε κίνητρο στους αναγνώστες των email σας να "ενεργήσουν"
Σίγουρα, το αποτελεσματικό email marketing έχει να κάνει με την παροχή αξίας. Και ερχόμαστε πάλι στο "δώστε πριν πάρετε". Σε κάποιο σημείο, όμως, πρέπει να καλέσετε τους αναγνώστες σας να κάνουν κάτι.
Ας πούμε ότι είστε οδοντίατρος και στέλνετε ένα μηνιαίο ενημερωτικό δελτίο. Εισάγετε ένα νέο μέλος του προσωπικού. Στη συνέχεια, δώστε 5 συμβουλές για το πώς να διατηρήσετε καλύτερα την στοματική υγεία σας. Τέλος, καλείτε τους ασθενείς σας σε δράση, υπενθυμίζοντάς τους ότι είναι σημαντικό να επισκέπτεστε τον οδοντίατρο κάθε έξι μήνες.
Όταν κάνετε αυτό, θα πρέπει να συμπεριλάβετε ένα συνοπτικό, αλλά ενεργητικό μήνυμα. Και θυμηθείτε, δεν πρέπει πάντα να είστε τόσο αμβλύ, όπως λέτε "καλέστε σήμερα" ή "κρατήστε το ραντεβού σας". Μερικές φορές μπορείτε να προσφέρετε ένα λιγότερο ενοχλητικό μήνυμα (ανάλογα με την πρόθεση) όπως "εγγραφείτε", ή " κατεβάστε αυτό το δωρεάν eBook" κ.α.
Τελειώνοντας, μη ξεχνάτε ότι ο στόχος του email marketing στο χώρο της υγείας έγκειται στη διατήρηση ασθενών και στη διατήρηση των συστάσεων. Για να επιτευχθεί αυτό..καλλιεργήστε τις σχέσεις σας με τους ασθενείς σας.