Ιατροτεχνολογικά Προιόντα: 5 ενέργειες Marketing

Σύμφωνα με τις προβλέψεις, οι εταιρείες ιατρο-τεχνολογικών προιόντων αναμένεται να διπλασιάσουν τις πωλήσεις τους. 

Οι βασικές λόγοι για αυτό είναι:

  • η γήρανση του πληθυσμού μας και η αύξηση της συχνότητας των χρόνιων νοσημάτων,

  • λόγω της πανδημίας COVID19, ο κόσμος έχει εξοικειωθεί με τις συσκευές "έξυπνης" τεχνολογίας  

Δεν υπάρχει καλύτερος χρόνος για να δημιουργήσετε μια στρατηγική marketing ιατρικών συσκευών και να ενισχύσετε τη βάση των πιστών πελατών σας.

Ωστόσο, η ανάπτυξη μιας στρατηγικής marketing που προσελκύει νέο κοινό και το κρατά αφοσιωμένο δεν είναι μικρό θέμα.

Σε αυτό το άρθρο, συγκεντρώνουμε 5 ενημερωμένες στρατηγικές για να σας βοηθήσουμε να μάθετε πώς να προωθήσετε ιατρικές συσκευές και να επιτύχετε τους στόχους marketing που έχετε θέσει.

1. Γνωρίστε τον Πελάτη σας

Όταν πουλάτε προϊόντα τεχνολογίας υγειονομικής περίθαλψης και ιατρικές συσκευές, πρέπει να κατανοήσετε πλήρως την αγορά-στόχο σας. Όσο πιο λεπτομερής είσαι, τόσο το καλύτερο.

Η περσόνα του εκάστοτε αγοραστή σας είναι μια ημι-φανταστική αναπαράσταση του ιδανικού πελάτη σας με βάση τα δεδομένα πωλήσεων και την έρευνα του κλάδου. Ανάλογα με το τι πουλάτε και τις αγορές στις οποίες τα πουλάτε, μπορεί να χρειαστείτε αρκετές περσόνες. Για παράδειγμα, η στόχευση γιατρών είναι μια καλή αρχή, αλλά δώστε ιδιαίτερη προσοχή σε κοινό με σημαντική επιρροή σε αυτόν τον πρωταρχικό στόχο, όπως νοσηλευτές, βοηθούς ιατρούς, διευθυντές προμηθειών νοσοκομείων, διευθυντές γραφείου ή διανομείς.

Η ανάπτυξη πολλαπλών προσώπων βοηθά στην προσαρμογή της στρατηγικής marketing ιατρικών συσκευών σας στις προτιμήσεις του ιδανικού πελάτη σας στις αγορές-στόχους σας.

Όταν δημιουργείτε μια περσόνα αγοραστή, σκεφτείτε ποιος, τι, πότε, πού, γιατί και πώς.

Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα εξής:

  • Δημογραφικά στοιχεία (π.χ. ηλικία, εισόδημα, τοποθεσία, φύλο, φυλή, εκπαίδευση ή επάγγελμα)

  • Συμπεριφορά πελατών (π.χ. πώς οι πελάτες αποφασίζουν τι να αγοράσουν, πότε να το αγοράσουν και πώς να το κάνουν)

  • Στόχοι πελατών (π.χ. γιατί οι πελάτες οδηγούνται να αγοράσουν)

  • Ανάγκες πελατών (π.χ. ποιες είναι οι ανάγκες τους και πώς βοηθά η συσκευή σας στην αντιμετώπιση αυτών των αναγκών)

Η ανάλυση των δεδομένων σας και η δημιουργία χαρακτηριστικών αγοραστών για την υποστήριξη των δεδομένων σας θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό-στόχο σας, να αυξήσετε τους δυνητικούς πελάτες και να βελτιώσετε τη στρατηγική marketing εκάστοτε προιόντος σας.

2. Βρείτε μια ισορροπία μεταξύ του evidence-based marketing και του relationship marketing

Οι γιατροί, τα στελέχη υγειονομικής περίθαλψης και οι επιστήμονες είναι έξυπνοι, αλλά είναι επίσης απίστευτα απασχολημένοι. Όταν επενδύουν σε ιατροτεχνολογικά προϊόντα, θέλουν τα γεγονότα και τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν μια καλά ενημερωμένη απόφαση.

Αλλά το να ξεκινάς με πολλά δεδομένα δεν είναι πάντα η καλύτερη τακτική marketing.

Όπως πιθανότατα γνωρίζετε, το να ξεπεράσετε τον θόρυβο και να τραβήξετε την προσοχή αυτού του εξαιρετικά αναλυτικού κοινού μπορεί να είναι πρόκληση.

Γιατί; Θα μπορούσατε να μοιραστείτε μερικά από τα καλύτερα δεδομένα που βασίζονται σε στοιχεία και να μην κάνετε αυτές τις κρίσιμες συνδέσεις.

Οι γιατροί, οι επιστήμονες και οι επαγγελματίες υγείας είναι συναισθηματικά όντα και ανταποκρίνονται στους ίδιους συναισθηματικούς οδηγούς με όλους τους άλλους.

Τα γεγονότα και τα στοιχεία είναι σίγουρα ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων τους. Αλλά πρέπει να τους προσελκύσετε στα πλαίσια της ενημέρωσης με τακτικές marketing σχέσεων που τους κεντρίζουν την περιέργεια και τους δείχνετε πώς η συσκευή σας λύνει τα προβλήματά τους.

Για να δώσουμε ένα πιο συγκεκριμένο παράδειγμα, γνωστή εταιρεία με βηματοδότες αξιοποιεί τα social media προκειμένου να δείξει πώς:

  • οι συσκευές έχουν βοηθήσει μικρά παιδιά και μωρά που ζουν με εγκεφαλικές παθήσεις
  • οι συσκευές έχουν αλλάξει τη ζωή όσων ζουν με κινητικές διαταραχές
  • οι πλατφόρμες νέας τεχνολογίας μπορούν να βελτιώσουν τον τρόπο επικοινωνίας των συστημάτων υγείας

Έτσι, συνοπτικά, μοιράζονται πραγματικά παραδείγματα για το πώς τα προϊόντα τους αλλάζουν τη ζωή και δείχνουν στο κοινό-στόχο τους ότι είναι προνοητικοί και καινοτόμοι.

3. Προσεγγίστε περισσότερους υποψήφιους πελάτες με τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης

Αν έχει περάσει καιρός — ή είστε μια ανερχόμενη εταιρεία ιατρικών συσκευών — είναι καιρός να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας.

Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) βελτιώνει την οργανική κατάταξή σας και υποστηρίζει τις επί πληρωμή καμπάνιες αναζήτησης (δείτε #4).

Βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών: Αρχικά, ερευνήστε ποιες λέξεις-κλειδιά και φράσεις αναζητά το κοινό-στόχο σας και γράψτε ή ανανεώστε το περιεχόμενο του ιστότοπου για να τις συμπεριλάβετε. Οι λέξεις-κλειδιά και οι σημασιολογικά σχετικές φράσεις είναι επίσης ζωτικής σημασίας για να βοηθήσουν τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα τα θέματα που καλύπτετε. Αφού επιλέξετε τις κύριες λέξεις-κλειδιά ή φράσεις σας, βεβαιωθείτε ότι περιλαμβάνονται στις ακόλουθες περιοχές όπως ΤΙΤΛΟΣ Υποσελίδας και Μετα-ετικέτες περιγραφής, Επικεφαλίδες

Βελτιστοποιήστε την εμπειρία χρήστη

Εκτός από τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας για SEO, η βελτιστοποίηση της εμπειρίας χρήστη σας είναι απαραίτητη για να διατηρήσετε την αφοσίωση των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας και να κάνουν κλικ στο περιεχόμενό σας.

8 τρόποι για να το επιτύχετε αυτό:

  • Αυξήστε το κενό διάστημα γύρω από τους τίτλους και το κείμενο

  • Χρησιμοποιήστε σχετικές και μη γενικές εικόνες που μεταφέρουν την επωνυμία σας

  • Χρησιμοποιήστε ετικέτες H1, H2 και H3 και κουκκίδες για να κάνει ο χρήστης το περιεχόμενό σας εύκολη σάρωση

  • Βάλτε βασικές πληροφορίες σε κουκκίδες όταν είναι δυνατόν

  • Χρησιμοποιήστε έγχρωμη και έντονη γραμματοσειρά για να κάνετε τα link σας να ξεχωρίζουν

  • Χρησιμοποιήστε "action words" στις παροτρύνσεις σας για δράση

  • Αυξήστε την ταχύτητα φόρτωσης των σελίδων σας (συνιστούμε 0-2 δευτερόλεπτα για καλύτερη αφοσίωση)

  • Να είναι η σελίδα σας responsive

4. Αποκτήστε περισσότερους Δυνητικούς Πελάτες με Πληρωμένη Διαφήμιση 

Εκτός από τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου του ιστότοπού σας και της εμπειρίας χρήστη, η διαφήμιση PPC είναι μια αποτελεσματική στρατηγική marketing ιατρικών συσκευών και προιόντων για την αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας και τη δημιουργία περισσότερων εσόδων για την επιχείρησή σας.

Και αυτό γιατί πολλοί επαγγελματίες υγείας αναζητούν συγκεκριμένά ιατρικά προιόντα ή το αντικείμενο των εμπορευόμενων προιόντων σας. Επομένως είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται πρώτα. Μπορείτε να συμπεριλάβετε το όνομα ενός ανταγωνιστή, το όνομα προϊόντος ή το εμπορικό σήμα ως λέξη-κλειδί… απλώς μην το συμπεριλάβετε στη δική σας διαφήμιση.

Οι διαφημίσεις PPC εμφανίζονται πρώτα στο Google πριν από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτή η τοποθέτηση επιτρέπει στις εταιρείες ιατροτεχνολογικών προϊόντων να μοιράζονται τα ισχυρότερα μηνύματα, τις προσφορές ή τις προσφορές τους με νέους υποψήφιους πελάτες. Όταν συνδυάζεται με μια καλά βελτιστοποιημένη σελίδα προορισμού που έχει σχεδιαστεί για μετατροπή, η πληρωμένη αναζήτηση είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους δημιουργίας δυνητικών πελατών.

Επεκτείνετε την προσέγγιση χρηστών με τους ακόλουθους τύπους πληρωμένων διαφημίσεων αναζήτησης:

  • Διαφημίσεις μηχανών αναζήτησης (π.χ. Google, Bing, Yahoo)

  • Διαφημίσεις προβολής (π.χ. διαφημίσεις επιτόπου)

  • Διαφημίσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. διαφημίσεις που προωθούνται απευθείας στη ροή σας)

  • Διαφημίσεις για κινητές συσκευές (π.χ. διαφημίσεις με κείμενο ή διαφημίσεις banner σε ιστότοπους για κινητές συσκευές)

5. Content Marketing για Ενίσχυση Εμπιστοσύνης και Πιστότητας Χρήστη

Δημιουργήστε χρήσιμο, σχετικό και επίκαιρο περιεχόμενο, που θεωρεί χρήσιμο το κοινό σας. Αυτό το περιεχόμενο θα βοηθήσει στην προσέλκυση επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας για να μάθετε περισσότερα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Επίσης, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να αξιοποιήσετε την έρευνα λέξεων-κλειδιών σας.

Εάν κατανοείτε τι είναι σημαντικό για το κοινό σας, μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο προσαρμοσμένο στα μοναδικά του ενδιαφέροντα, ανάγκες, συχνές ερωτήσεις και λέξεις και φράσεις που αναζητούνται συχνότερα.

Δεν χρειάζεται να περιορίσετε τη στρατηγική content marketing στην ιστοσελίδα σας, το blog και τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Αξιοποιήστε κι άλλες μορφές περιεχομένου για να βελτιώσετε την ηγετική θέση στον τομέα σας, να αυξήσετε τις μετατροπές της ιστοσελίδας σας και να αυξήσετε εν τέλει τις πωλήσεις σας:

  • Ενημερωτικά δελτία π.χ. newsletters
  • Διαδικτυακά σεμινάρια
  • Infographics
  • Βίντεο
  • e-Handbooks
  • Case Studies
  • Εκδηλώσεις
  • Λοιπές μορφές καθιερωμένης διαφήμισης

Ακόμα κι αν οι νέοι υποψήφιοι πελάτες και οι προοπτικές σας περιμένουν να μετατραπούν, η οικοδόμηση μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής marketing θα διατηρήσει την επωνυμία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στην κορυφή, ώστε να σας θυμούνται όταν έρθει η ώρα να αγοράσουν.

Θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση μας με νέες ιδέες για το marketing της μονάδας υγείας (ιατρείο, οδοντιατρείο) σας;

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!
Εξασφαλίζουμε την ανάπτυξη εκάστοτε μονάδας στην υγεία, ανεξαρτήτως
μεγέθους, με τη σωστή αξιοποίηση εκάστοτε εργαλείου marketing.
13, Λεω. Βάκχου - Βάρη 16672
+30 210 9658356
sales@medicalpromotion.gr
© Copyright 2023 MEDICAL PROMOTION. All Rights Reserved.
ΣΕΔΕ ΜΕΛΟΣ
https://wa.me/306945277051