Blogging για την ιστοσελίδα σας

Η εμπιστοσύνη είναι το παν στη σχέση οδοντιάτρου / ιατρου - ασθενή και ένας απο τους καλύτερους τρόπους για να ενισχυθεί είναι το..blogging!

Το αποτελεσματικό blogging έγκειται απλά στη δημοσίευση άρθρων για αυτό που πραγματικά αγαπάτε να κάνετε (δηλ. τις παρεχόμενες ιατρικες / οδοντιατρικές σας υπηρεσίες) με απλό και κατανοητό τρόπο ώστε να ενημερώνεται αλλά και να εμψυχώνεται ο εν δυνάμει ή υφιστάμενος ασθενής σας!

Για παράδειγμα αν είστε οδοντίατρος, μπορείτε να γράψετε ένα κείμενο περί λεύκανσης και για να κάνετε πιο ενδιαφέρον το κείμενο σας να απαντήσετε ευθέως σε κάποιες συχνές ερωτήσεις ασθενών σας ή για τροφές που βλάπτουν τη στοματική υγεία, κ.α. Το σημαντικό είναι για ότι και αν γράψετε, να αναδειχθεί η εξειδικευμένη σας γνώση αλλα και το ενδιαφέρον σας για την καλή υγεία των ασθενών σας - του απευθυνόμενου δηλ. κοινού σας.

Γιατί είναι σημαντικό το blogging για έναν επαγγελματία υγείας? Απλά, σας βοηθά να χτίσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο και να κάνετε γνωστή την ενδεχόμενη εξειδίκευση σας με απλό τρόπο. Η διατήρηση μιας καλής συχνότητας αναρτήσεων με ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο, προσελκύει το κοινό και ενισχύει την εμπιστοσύνη των ασθενών, διευκολύνοντας τους να συστήσουν κάποιο οικείο τους πρόσωπο!

Πώς να δημιουργήσετε ενδιαφέρουσες αναρτήσεις που είναι αξιόλογες για το κοινό της ειδικότητας σας και ενισχύουν την αξιοπιστία σας?

#1. Ξεκαθαρίστε τον λόγο ύπαρξης του blog σας!

Ξεκινήστε αφου αποφασίσετε το λόγο ύπαρξης του blog σας και του τι θελετε να επιτύχετε με αυτό.Έτσι, όχι μόνο θα εστιάσετε σε καλύτερης ποιότητας περιεχόμενο αλλά θα σας δώσει και τις ιδέες περί τι να γράψετε.

Μια καλή σκέψη είναι το blog σας να στοχεύσει:

  • στην εκπαίδευση των εν δυνάμει ασθενών σας
  • στην ενίσχυση της εμπιστοσύνηςτων ασθενών σας
  • στην ενδυνάμωση της διαδικτυακής σας παρουσίας / προβολή

Μη ξεχνάτε το δικό σας προσωπικό ύφος γραφής!

#2. Γράψτε για τους ασθενείς σας

"Δε ξέρω τι να γράψω" είναι μια φράση που ακούμε συχνά απο τους συνεργαζόμενους επαγγελματίες! Ως ιατρός, ως οδοντίατρος έχετε ένα μοναδικό πλεονέκτημα γιατί αλληλεπιδράτε καθημερινά με το ίδιο σας το κοινό: τους ασθενείς σας!

Κρατήστε σημειώσεις με τους πιο συχνούς προβληματισμούς και απορίες των ίδιων σας των ασθενών κατά τη διάρκεια μιας εβδομάδας. Ρωτήστε το κοινό σας στα social media (Facebook page) για το τί τους απασχολεί σχετικά με το αντικείμενο / παρεχόμενες υπηρεσίες της ειδικότητας σας. Παρακολουθείστε τις εξελίξεις της ειδικότητας σας στο εξωτερικό και δημοσιεύστε περιεχόμενο σχετικά με τα αποτελέσματα κάποιας ενδιαφέρουσας μελέτης! Εαν επικεντρωθείτε στις ανάγκες των υφιστάμενων αλλα και δυνητικών ασθενών σας, δε θα εξαντλήσετε πότε τις ιδέες blogging!

#3. Προωθήστε τις αναρτήσεις σας

Όσο καλό και αν είναι το περιεχόμενο της κάθε ανάρτησης σας, δε θα επιτύχει το στόχο της αν δεν τη δεί κανείς. Σκεφθείτε πώς να αξιοποιήσετε καλύτερα τα διάφορα κανάλια επικοινωνίας σας, ώστε να προβάλλετε το περιεχόμενο του blog σας.

Μιας και τα άρθρα ειναι γενικά αρκετά μεγάλα για να δημοσιευθούν αυτούσια στις πλατφόρμες των social media (Facebook, Twitter), συνήθως φιλοξενούνται στην ίδια σας την ιστοσελίδα. Πώς λοιπόν θα κατευθύνετε το κοινό στη σελίδα σας για να διαβάσει αυτά τα άρθρα? Μπορείτε να κάνετε share μια προεπισκόπηση της όποιας σας δημοσίευσης στα social media που χρησιμοποιείτε όπου μαζί με μια σχετική εικόνα να τα προωθήσετε στο Facebook και στο Twitter.

Στείλτε ένα Πώς το email marketing μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων μιας μονάδας υγείας; σας με τις επικεφαλίδες (και αντίστοιχη σύνδεση) των δημοσιεύσεων σας. Στο χώρο του ιατρείου σας, προσκαλέστε τους ασθενείς σας να παρακολουθούν τις δημοσιεύσεις σας.

#4. Αφοσιωθείτε σε ένα πρόγραμμα δημοσιεύσεων

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο για την εικόνα του blog σας απο το μεγάλο διάστημα μεταξύ των αναρτήσεων σας, π.χ. δημοσίευση 1 φορά το χρόνο. Η σταθερή δημοσίευση κειμένων με φρέσκο περιεχόμενο αποδεικνύει στους αναγνώστες σας ότι όχι μόνο παρακολουθείτε τις τάσεις στην ειδικότητα και τον επιστημονικό σας κλάδο αλλά και ότι είστε διαθέσιμοι να αλληλεπιδράσετε μαζί τους διαδικτυακά.

Μια καλή συχνότητα δημοσιεύσεων, είναι ένα άρθρο την εβδομάδα. Θυμηθείτε οτι κανείς δε σας αναγκάζει να κάνετε κάτι..το κάνετε για τη δική σας ταυτότητα! Σταδιακά, θα δείτε οτι οι δημοσιεύσεις θα αυξηθούν σε 2 ανά εβδομάδα, κ.ο.κ.

#5. Ενισχύστε την προβολή του ιατρείου / οδοντιατρείου σας μέσω του blogging

Το blogging είναι ένα εργαλείο ιδιαίτερης αξίας όσον αφορά την προβολή στα social media μιας και σας δίνει τη δυνατότητα να αναδειχθείτε ως ειδήμονας στον τομέα αναφοράς σας.

Οι μηχανές αναζήτησης θα εντοπίσουν τη σχετικότητα του περιεχόμενου που δημοσιεύετε και σταδιακά θα προβάλλουν την ιστοσελίδα σας σε πιο ευνοικές θέσεις σε σχέσεις με αντίστοιχες συναδέλφων σας. Ταυτόχρονα, η δημοσίευση άρθρων που είναι αξιόλογα για τη βάση των ασθενών σας, δημιουργείτε την κατάλληλη υποδομή για να σας συστήσουν σε οικεία τους πρόσωπα.

Θέλετε κάποια βοήθεια για να ξεκινήσετε; Στη MEDICAL PROMOTION σας διευκολύνουμε!

Εβδομαδιαίως αναρτούμε για δεκάδες συναδέλφους σας άρθρα άμεσης σχετικότητας με τους στόχους προβολής του ιατρείου / οδοντιατρείου τους, παραθέτουμε ιδέες για δημοσιεύσεις αλλα και πρότυπα για μεγιστοποίηση του όποιου επιθυμητού αποτελέσματος!

Μιλήστε μαζί μας..

Θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση μας με νέες ιδέες για το marketing της μονάδας υγείας (ιατρείο, οδοντιατρείο) σας;

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!
Εξασφαλίζουμε την ανάπτυξη εκάστοτε μονάδας στην υγεία, ανεξαρτήτως
μεγέθους, με τη σωστή αξιοποίηση εκάστοτε εργαλείου marketing.
13, Λεω. Βάκχου - Βάρη 16672
+30 210 9658356
sales@medicalpromotion.gr
© Copyright 2024 MEDICAL PROMOTION. All Rights Reserved.
ΣΕΔΕ ΜΕΛΟΣ
https://wa.me/306945277051